Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 14.07.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 16.07.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Sadržaj (str. 3-4)

- -
Ostalo


Contents (str. 5-6)

- -
Ostalo


Riječ urednika (str. 7-7)

Ivana Zagorac
Uvodnik


Roditeljstvo u vrijeme pandemije COVID-19: Perspektiva roditelja djece rane i predškolske dobi (str. 11-38)

Adrijana Višnjić-Jevtić, Ivana Visković
Izvorni znanstveni članak


Primjena IKT-a u procesu učenja, poučavanja i vrednovanja u srednjim strukovnim školama: Kvalitativna analiza (str. 63-88)

Silvia Rogošić, Branislava Baranović, Josip Šabić
Izvorni znanstveni članak


Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave (str. 89-114)

Jadranka Nemeth-Jajić, Tonća Jukić
Pregledni rad


Learning strategies in primary school-age students: The contribution of personality traits and goal orientations (str. 115-140)

Katija Kalebić Jakupčević, Zrinka Vučković, Ina Reić Ercegovac
Izvorni znanstveni članak


Psychological resilience and quality of life: Differences between primary school and music school students (str. 141-166)

Renata Miljević-Riđički, Davor Brđanović
Izvorni znanstveni članak


Nastava iz prirodoslovnog područja za slijepu djecu i djecu s oštećenjima vida (str. 167-190)

Janja Plazar, Cécil J. W. Meulenberg, Aksinja Kermauner
Pregledni rad


Geography’s teachers attitudes towards working with pupils with developmental difficulties (str. 191-216)

Dominko Svilan, Ana Pejdo, Jadranka Brkić-Vejmelka
Prethodno priopćenje


Stavovi srednjoškolskih nastavnika matematike o ispitima Državne mature iz matematike (str. 217-242)

Amanda Glavaš, Ljerka Jukić Matić, Sara Prša
Prethodno priopćenje


Analiza primjene nastavnih strategija u visokoškolskoj nastavi umjetničkog područja (str. 243-269)

Antoaneta Radočaj-Jerković, Tihana Škojo
Izvorni znanstveni članak


Kirsti Lonka: Fenomenalno učenje iz Finske (str. 303-0)

Karlo Karija
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 24.021 *