hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol.12 No.1

Datum izdavanja: Lipanj 2006.

Objavljen na Hrčku: 14.05.2008.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.1-2) hrvatskipdf 81 KB
Editorial (str.3-4) engleskipdf 78 KB
Uvodnik  
Implemenation of Chaos Theory and Compexity to Public Opinion Auditing during 2005 Presidental Electoral Campign in Croatia  
Primjena teorije kaosa i kompleksnosti u ispitivanju javnog mnijenja u tijeku predizborne predsjedničke kampanje u Hrvatskoj 2005. (str.5-25) hrvatskipdf 9 MB
Aleksandar Halmi
Izvorni znanstveni članak
 
Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta  
Conceptual Model, Potential Predictors and Dimensions of Affinity for the Use of the Internet (str.27-44) engleskipdf 819 KB
Goran Bubaš, Željko Hutinski
Izvorni znanstveni članak
 
Lingvističke metode navođenja izvora vjesti: Primjer Slovenska novinska agencija  
Linguistic Means of New Source References: The Case of the Slovenian Press Agency (str.45-66) engleskipdf 240 KB
Melita Poler, Vesna Laban
Izvorni znanstveni članak
 
Hrvatska izvještajna novinska agencija Hina- što nakon 15 godina?  
Croatian News Agency (Hina)- What Follows after 15 Years? (str.67-71) engleskipdf 137 KB
Mirko Bolfek
Izlaganje sa skupa
 
Proffesional Values for Agency Journalism and Responsability for Public Information  
Profesionalne vrijednosti agencijskog novinarstva i odgovornosti za javnu informaciju (str.73-81) hrvatskipdf 153 KB
Anton Šuljić
Izlaganje sa skupa
 
Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs  
Alternativne agencije i nekomercijalne medijske potrebe (str.83-89) hrvatskipdf 137 KB
Stojan Obradović
Izlaganje sa skupa
 
Europska udruga novinskih agencija (EANA)  
European Alliance of News Agencies (EANA) (str.91-95) engleskipdf 112 KB
Erik Nylen
Izlaganje sa skupa
 
Nezavisne novinske agencije  
Indenpendent News Agencies (str.97-100) engleskipdf 110 KB
Wolfgang Vyslozil
Izlaganje sa skupa
 
News Agencies, Professional and Market Challenges: Example of Slovenian News News Agency  
Novinske agencije, profesionalni i tržišni izazovi: Primjer Slovenske novinske agencije (str.101-110) hrvatskipdf 192 KB
Igor Vezovnik
Izlaganje sa skupa
 
Influence of Commercialization on Public Media  
Utjecaj komercializacije na javne medije (str.111-115) hrvatskipdf 133 KB
Ante Gavranović
Izlaganje sa skupa
 
Role and Importance of Hina in Croatian Media Sphere  
O ulozi i važnosti Hine u hrvatskom medijskom prostoru (str.117-121) hrvatskipdf 128 KB
Božidar Novak
Izlaganje sa skupa
 
Croatian Public Radio and Croatian News Agency  
Hrvatski radio i Hina (str.123-126) hrvatskipdf 126 KB
Zlatko Kuretić
Izlaganje sa skupa
 
Hina and Večernji list- Yesterday, Today, Tomorrow  
Hina i Večernji list- jučer, danas, sutra (str.127-130) hrvatskipdf 149 KB
Ružica Cigler
Izlaganje sa skupa
 
News Agencies and Daily Newspapers  
Novinske agencije i dnevne novine (str.131-135) hrvatskipdf 120 KB
Zoran Vodopija
Izlaganje sa skupa
 
Role of News Agency in Internet Journalism  
Uloga novinske agencije u internetskom novinarstvu (str.137-140) hrvatskipdf 131 KB
Đivo Đurović
Izlaganje sa skupa
 
Hina and Nongovermental Organization- Experiences and Challenges  
Hina i nevladine organizacije- iskustva i izazovi (str.141-145) hrvatskipdf 128 KB
Suzana Jašić
Izlaganje sa skupa
 
Rasprava (str.147-156) hrvatskipdf 141 KB
Ostalo  
Prilozi (str.157-159) hrvatskipdf 94 KB
(str.157-159) engleskipdf 94 KB
Ostalo  
Posjeta: 21.484 *