hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol.9 No.2

Datum izdavanja: Prosinac 2003.

Objavljen na Hrčku: 19.05.2008.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.1-4) hrvatskipdf 125 KB
Editorial (str.5-8) engleskipdf 124 KB
Nada Zgrabljić Rotar
Uvodnik
 
The Media in Children’s Leisure Time: Communicating Media Contents  
Mediji u slobodnom vremenu djece i komunikacija o medijskim sadržajima (str.9-34) hrvatskipdf 327 KB
Vlasta Ilišin
Izvorni znanstveni članak
 
Tko želi biti medijski pismen? Metode medijskih istraživanja i njihova primjena na koncept “medijske pismenosti”  
Who Wants to be a Media Literate? Locating Media Research Methods and Applying them to the “Media Literacy” Concept (str.35-66) engleskipdf 297 KB
Zala Volčić
Izvorni znanstveni članak
 
Advertising Childhood: Talks about Production  
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji (str.67-86) hrvatskipdf 250 KB
Marijana Hameršak
Pregledni rad
 
E-Slovenia – A Critical Analysis of the Social and Spatial Dimensions of Informatization  
E-Slovenija: kritička analiza društvenoprostornih dimenzija informatizacije (str.87-107) hrvatskipdf 257 KB
Franc Trček
Pregledni rad
 
(str.109-113) hrvatskipdf 200 KB
Recenzija, Prikaz  
Posjeta: 19.085 *