hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol.9 No.1

Datum izdavanja: Lipanj 2003.

Objavljen na Hrčku: 19.05.2008.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.1-2) hrvatskipdf 79 KB
Editorial (str.3-4) engleskipdf 83 KB
Uvodnik  
The Rationality of Discourse vs. Discursive Surveillance Controversies between Two Conceptualizations of Public Opinion in Theory and in Empirical Research  
Racionalnost diskursa nasuprot diskurzivnom nadzoru: Proturječnosti između dviju konceptualizacija javnoga mišljenja u teoriji i empirijskom istraživanju (str.5-38) hrvatskipdf 370 KB
Slavko Splichal
Izvorni znanstveni članak
 
Media Concentration: A Challenge to Media Pluralism in Central and Eastern Europe  
Medijska koncentracija: izazov pluralizmu medija u Srednjoj i Istočnoj Europi (str.39-58) hrvatskipdf 253 KB
Zrinjka Peruško
Pregledni rad
 
Media Policy and the Public Broadcasting Services in Croatia  
Hrvatska medijska politika i javni mediji (str.59-75) hrvatskipdf 245 KB
Nada Zgrabljić Rotar
Pregledni rad
 
Signals of Speech Communication in Writing on IRC and ICQ  
Znakovi usmene komunikacije u pisanoj komunikaciji na IRC-u i ICQ-u (str.77-97) hrvatskipdf 271 KB
Ivan Ivas, Lana Žaja
Prethodno priopćenje
 
Advertorial – An Anomaly of the Advertising Discourse  
Prikrivene plaćene poruke u obliku novinarskih priloga – anomalija oglašivačkoga diskursa (str.99-114) hrvatskipdf 233 KB
Klement Podnar, Urša Golob
Stručni rad
 
Competing for Advertisers. The Implications of the Law on the Public Broadcasting System for the Commercial TV Sector in Bosnia and Herzegovina  
Natjecanje za oglašivače. Implikacije zakona o javnom RTV sustavu na komercijalni TV sektor u Bosni i Hercegovini (str.115-135) hrvatskipdf 296 KB
Tarik Jusić
Stručni rad
 
(str.137-145) hrvatskipdf 226 KB
Recenzija, Prikaz  
Posjeta: 17.702 *