hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: siječanj 2006.

Objavljen na Hrčku: 12. 4. 2006.
Sadržaj Puni tekst
DIJALEKT I/ILI STRANI JEZIK U RANOJ DOBI: TAKO JEDNOSTAVNO ILI IPAK ZNATNO SLOŽENIJE? (str.9-20) hrvatskipdf 557 KB
DIALECT AND/OR A FOREIGN LANGUAGE AT AN EARLY AGE: SO SIMPLE OR SIGNIFICANTLY MORE COMPLEX? (str.9-20)  
Dževdet Hadžiselimović
Izvorni znanstveni članak
 
ODGOJ, MISAO I SMISAO Pogled na odgoj kroz prizmu teorije umjetnosti (str.21-30) hrvatskipdf 63 KB
EDUCATION, THOUGHT AND MEANING Examining education through the prism of the theory of art (str.21-30)  
Miroslav Huzjak
Izvorni znanstveni članak
 
UTJECAJ UČENJA RJEŠAVANJEM PROBLEMSKIH ZADATAKA NA OBRAZOVNI UČINAK U ELEMENTARNOJ NASTAVI MATEMATIKE (str.31-60) hrvatskipdf 558 KB
THE INFLUENCE OF LEARNING ON EDUCATIONAL PERFORMANCE IN THE ELEMENTARY TEACHING OF MATHEMATICS THROUGH PROBLEM SOLVING TASKS (str.31-60)  
Vladimir Kadum
Izvorni znanstveni članak
 
INTEGRALNA NASTAVA KAO ODGOVOR NA SUVREMENE OBRAZOVNE POTREBE (str.61-72) hrvatskipdf 69 KB
INTEGRAL SCHOOLING AS AN ANSWER TO THE NEEDS OF CONTEMPORARY EDUCATION (str.61-72)  
Milan Polić
Izvorni znanstveni članak
 
FILOZOFIJA I ODGOJ: SLOBODA ILI USUGLAŠAVANJE Križanje putova suvremenosti (str.73-77) hrvatskipdf 46 KB
PHILOSOPHY AND EDUCATION: FREEDOM OR COORDINATION The intersection of the paths of contemporaneity (str.73-77)  
Riccardo Sirello
Prethodno priopćenje
 
USPJESI I TEŠKOĆE JEDNE IMPLEMENTACIJE PARADIGME “AKTIVNOGA UČENJA” U SVEUČILIŠNOJ FIZICI (str.79-102) hrvatskipdf 110 KB
THE FIRST RESULTS OF AN IMPLEMENTATION OF THE ACTIVE LEARNING PARADIGM IN UNIVERSITY PHYSICS (str.79-102)  
Josip Sliško, Rebeca Medina Hernández
Izvorni znanstveni članak
 
KREATIVNOST I DIVERGENTNO MIŠLJENJE U NASTAVI PRIRODOSLOVLJA (str.103-118) hrvatskipdf 99 KB
CREATIVITY AND DIVERGENT THINKING IN NATURAL SCIENCE TEACHING (str.103-118)  
Antonio Svedružić
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 19.238 *