hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol.14 No.2

Datum izdavanja: Prosinac 2008.

Objavljen na Hrčku: 20.01.2009.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.1-2) hrvatskipdf 95 KB
Editorial (str.3-4) engleskipdf 93 KB
Nada Zgrablić Rotar
Uvodnik
 
(Ne)pristranost u predizbornoj kampanji na hrvatskim televizijama: ravnoteža i raznolikost (str.5-34) hrvatskipdf 415 KB
(Im)partiality in Electoral Campaigns on Croatian Televisions: Balance and Diversity (str.5-34)  
Zrinjka Peruško
Izvorni znanstveni članak
 
Promocija umjesto informacije: mediji i predsjednički izbori u Srbiji 2008. (str.35-60) hrvatskipdf 603 KB
Promotion Instead of Information: The Media and 2008 Presidential Elections in Serbia (str.35-60)  
Snježana Milivojević
Izvorni znanstveni članak
 
TV News: The Quest for Values  
Televizijske vijesti: u potrazi za vrijednostima (str.63-86) hrvatskipdf 297 KB
Tena Perišin
Izvorni znanstveni članak
 
Suvremene muško-ženske konstrukcije u američkim televizijskim serijama Seks i grad, Kućanice i Vatreni dečki (str.87-102) hrvatskipdf 228 KB
Contemporary Male-Female Constructs in American TV Series Sex and the City, Desperate Housewives and Rescue me (str.87-102)  
Silvana Kosanović
Izvorni znanstveni članak
 
Panika oko čitanja romana u 18 st. u Engleskoj: Prikaz rane moralne medijske panike (str.103-124)  
The Novel-Reading Panic in 18th-Century in England: An Outline of an Early Moral Media Panic (str.103-124) engleskipdf 225 KB
Ana Vogorinčić
Izvorni znanstveni članak
 
Recenzije i prikazi (str.127-144) hrvatskipdf 275 KB
Nada Zgrablić Rotar, Nenad Prelog, Jasenka Pregrad, Marlena Plavšić, Đorđe Obradović, Agata Juniku
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 34.541 *