hrcak mascot   Srce   HID

Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi,Vol. 9 No. 17
Datum izdavanja: prosinac 2008.

Objavljen na Hrčku: 30. 3. 2009.
Sadržaj Puni tekst
POVEZANOST OPĆE INTELIGENCIJE I DIMENZIJA LIČNOSTI SA ŠKOLSKIM POSTIGNUĆEM (str.260-270) hrvatskipdf 631 KB
CORRELATION BETWEEN INTELLIGENCE AND DIMENSIONS OF PERSONALITY AND SCHOOL SUCCESS (str.366-379) engleskipdf 738 KB
Krunoslav Matešić, ml., Predrag Zarevski
Izvorni znanstveni članak
 
KAKVI TEKSTOVI NA NARJEČJU TREBAJU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA (str.271-286) hrvatskipdf 961 KB
WHAT KIND OF DIALECTAL TEXTS DO WE NEED WHEN TEACHING THE CROATIAN LANGUAGE (str.380-382) engleskipdf 172 KB
Đuro Blažeka
Izvorni znanstveni članak
 
PROJEKTNO-KORELACIJSKA NASTAVA NA UČITELJSKOM STUDIJU (str.287-295) hrvatskipdf 476 KB
PROJECT – CORRELATION TEACHING AT THE TEACHERS’ COLLEGE (str.383-393) engleskipdf 553 KB
Vesna Grahovac-Pražić, Sanja Vrcić-Mataija
Prethodno priopćenje
 
USMENA KNJIŽEVNOST U HRVATSKIM OSNOVNOŠKOLSKIM ČITANKAMA ZA VIŠE RAZREDE (str.296-309) hrvatskipdf 758 KB
ORAL LITERATURE IN CROATIAN PRIMARY SCHOOL READERS IN SENIOR GRADES (str.394-409) engleskipdf 832 KB
Andrijana Kos-Lajtman
Izvorni znanstveni članak
 
STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA (str.310-317) hrvatskipdf 411 KB
ATTITUDES OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS TOWARDS GERMANS PRELIMINARY COMMUNICATION ON EMPIRICAL RESEARCH (str.410-418) engleskipdf 421 KB
Ana Šenjug
Prethodno priopćenje
 
ZNANSTVENOST U NASTAVI MATEMATIKE (str.318-327) hrvatskipdf 560 KB
THE SCIENTIFIC APPROACH TO TEACHING MATH (str.419-430) engleskipdf 649 KB
Zdravko Kurnik
Stručni rad
 
KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA (str.328-336) hrvatskipdf 480 KB
TASK DESIGN AND REDESIGN – OPENING UP, EXTENDING AND AUGMENTING TASKS TO PROMOTE LEARNERS’ INITIATIVE AND FULL ENGAGEMENT IN THINKING (str.431-439) engleskipdf 438 KB
Mirela Măcelaru
Stručni rad
 
DEMONSTRACIJSKI POKUS U NASTAVI FIZIKE (str.337-344) hrvatskipdf 348 KB
DEMONSTRATION IN TEACHING PHYSICS (str.440-448) engleskipdf 384 KB
Antonio Svedružić
Stručni rad
 
METODIČKA OBLIKOVANOST PRVE TISKANE RVATSKOGLAGOLJSKE POČETNICE (str.345-358) hrvatskipdf 2 MB
METHODOLOGICAL DESIGN OF THE FIRST PRINTED CROATIAN GLAGOLITIC SPELLING BOOK (str.449-464) engleskipdf 2 MB
Alojzija Tvorić
Stručni rad
 
PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE (str.359-363) hrvatskipdf 211 KB
REVISING HISTORY THROUGH GAMES IN THE 8TH GRADE OF PRIMARY SCHOOL (str.465-471) engleskipdf 285 KB
Slavica Ćosić
Ostalo
 
AUTORI U OVOM BROJU (str.472-472) hrvatskipdf 41 KB
THE AUTHORS IN THIS ISSUE (str.473-473) engleskipdf 58 KB
Ostalo  
KONTEKST PREDŠKOLSKE USTANOVE Biserka Petrovič-Sočo: Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanjeholistički pristup, Mali profesor, Zagreb, 2007. (str.474-477) hrvatskipdf 173 KB
Antonija Jelinčić
Ostalo
 
HRABROST POUČAVANJA Parker J. Palmer: The Courage To Teach, Exploring the IneerLandscape of a Teachers Life, 2007, San Francisco, U.S., Jossey-Bass Inc., 248 p. (str.478-481) hrvatskipdf 122 KB
Dijana Drandić
Ostalo
 
KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196. (str.482-484) hrvatskipdf 144 KB
Slavenka Halačev
Ostalo
 
Druga međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima i drugi specijalizirani znanstveni skup RANO UČENJE HRVATSKOGA JEZIKA (str.485-492) hrvatskipdf 414 KB
Marina Gabelica
Ostalo
 
DOKUMENT (str.493-496) hrvatskipdf 218 KB
Vladimir Šimović
Ostalo
 
DOKUMENT (str.497-502) hrvatskipdf 342 KB
Vladimir Findak
Ostalo
 
hrvatskipdf 70 KB
engleskipdf 70 KB
Kazalo  
Posjeta: 130.580 *