hrcak mascot   Srce   HID

Ekonomska misao i praksa, No. 1, 2009.


Datum izdavanja: srpanj 2009.

Objavljen na Hrčku: 16. 7. 2009.
Sadržaj Puni tekst
PERCEPCIJA MENADŽERA O VAŽNOSTI IMPLEMENTACIJE NAČELA ODRŽIVOG RAZVOJA U POSLOVNE STRATEGIJE HOTELSKIH PODUZEĆA - SLUČAJ VELIKIH HOTELSKIH PODUZEĆA U ISTRI (str.3-15) hrvatskipdf 630 KB
THE MANAGER’S PERCEPTION ON THE IMPORTANCE OF IMPLEMENTATION OF THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT PRINCIPLES IN THE HOTEL BUSINESS STRATEGIES – THE CASE OF BIG HOTEL COMPANIES IN ISTRIA (str.3-15)  
Tea Golja
Izvorni znanstveni članak
 
PROBLEM OSIGURANJA MAKSIMALNOG ZALAGANJA RADNIKA (str.19-42) hrvatskipdf 712 KB
PROBLEM OF ENSURING MAXIMUM LEVEL OF WORKERS' EFFORT (str.19-42)  
Đuro Benić
Prethodno priopćenje
 
STRUKTURALNI EKONOMSKI UČINCI KROZ SPORAZUME SLOBODNE TRGOVINE (str.43-57)  
STRUCTURAL ECONOMIC EFECTS THROUGH FREE TRADE AGRRIMENTS (str.43-57) engleskipdf 641 KB
Tihomir Janjiček
Prethodno priopćenje
 
VREMENSKE IZVEDENICE KAO INSTRUMENTI TERMINSKIH TRŽIŠTA (str.59-78) hrvatskipdf 2 MB
WEATHER DERIVATIVES AS A FUTURES MARKET INSTRUMENT (str.59-78)  
Tonći Lazibat, Ivana Županić, Tomislav Baković
Prethodno priopćenje
 
TRANSPARENTNOST I KONVERGENCIJA U KOMUNIKACIJI SREDIŠNJIH BANAKA U ZEMALJA JUGOISTIČNE EUROPE (str.81-92) hrvatskipdf 608 KB
TRANSPARENCY AND CONVERGENCY IN THE COMMUNICATION OF CENTRAL BANKS IN THE SOUTH- EAST EUROPEAN COUNTRIES (str.81-92)  
Vinko Kandžija, Igor Živko, Branimir Skoko
Pregledni rad
 
ZNAČAJ TURIZMA KAO GENERATORA ZAPOŠLJAVANJA ŽENSKE RADNE SNAGE (str.93-114)  
THE SIGNIFICANCE OF TOURISM AS AN EMPLOYMENT GENERATOR OF FEMALE LABOUR FORCE (str.93-114) engleskipdf 694 KB
Alka Obadić, Ivana Marić
Pregledni rad
 
RAČUNOVODSTVO TROŠKOVA U FUNKCIJI UPRAVLJANJA KVALITETOM (str.115-128) hrvatskipdf 643 KB
COST ACCOUNTING IN QUALITY MANAGEMENT (str.115-128)  
Andrijana Rogošić
Pregledni rad
 
NEKOLIKO PITANJA O SLOBODNIM ZONAMA REPUBLIKE HRVATSKE I JEDAN ODGOVOR (str.129-150) hrvatskipdf 673 KB
FEW QUESTIONS ON FREE ZONES IN THE REPUBLIC OF CROATIA AND ONE ANSWER (str.129-150)  
Nenad Starc, Jelena Budak
Pregledni rad
 
UTJECAJ EKONOMSKE PROPAGANDE NA UČENIČKU POPULACIJU U DUBROVNIKU (str.153-174) hrvatskipdf 677 KB
THE INFLUENCE OF THE ADVERTISING ON THE SCHOLAR POPULATION IN DUBROVNIK (str.153-174)  
Đivo Ban
Ostalo
 
Posjeta: 34.306 *