Skoči na glavni sadržaj

Suvremena psihologija , Vol. 4 No. 1-2, 2001.

  • Datum izdavanja: 15.12.2001.
  • Objavljen na Hrčku: 22.05.2006.

Sadržaj

Puni tekst

Strategies of coping with stress and depression in children and adolescents (str. 39-0)

Anita Vulić-Prtorić
Izvorni znanstveni članak


The role of memory in reading and comprehension of written material (str. 58-59)

Jerko Markovina, Meri Tadinac Babić
Izvorni znanstveni članak


Proactivity – Introduction and evaluation of the construct (str. 92-0)

Predrag Zarevski, Ivana Sladić, Andrea Vranić
Izvorni znanstveni članak


Validation of the Child Abuse Experience Inventory (str. 110-0)

Ana Karlović, Gordana Buljan-Flander, Andrea Vranić
Stručni rad


Hanfmann-Kasanin concept formation or Vygotsky test: history of the test (str. 148-148)

Fuad Ibrahimpašić-Topić
Pregledni rad


(str. 0-0)

(str. 0-0)

Gordana Keresteš
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 21.942 *