hrcak mascot   Srce   HID

Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, Vol.15 No.2

Datum izdavanja: Prosinac 2009.

Objavljen na Hrčku: 08.01.2010.
Sadržaj Puni tekst
Editorial (str.1-3) engleskipdf 87 KB
Uvodnik  
Javni interes i djelovanje televizije u Hrvatskoj  
Public Interest and Television Performance in Croatia (str.5-31) engleskipdf 246 KB
Zrinjka Peruško
Izvorni znanstveni članak
 
Utjecaj ekonomskih i kulturnih faktora na televizijsku produkciju u malim nacijama  
Impact of Economic and Cultural Factors on Television Production in Small Nations (str.33-47) engleskipdf 184 KB
Auksė Balčytienė, Kristina Juraitė
Izvorni znanstveni članak
 
Razvoj ideje javnog emitiranja i tranzicija na španjolskoj televiziji  
The Evolution of the Concept of Public Service and the Transition in Spanish Television (str.49-70) engleskipdf 1 MB
Carmen Ciller Tenreiro
Izvorni znanstveni članak
 
“Društveno korisno” u javnom emitiranju: između idealizma i utilitarizma – Griersonovski elementi tradicije  
The “Socially Useful” in Public Broadcasting: Between Idealism and Utilitarianism – the Griersonian Element in a Tradition (str.71-80) engleskipdf 146 KB
Bjørn Sørenssen
Izvorni znanstveni članak
 
Televizija – krhki virtualni zaklon?  
Television, the Fragile Virtual Shelter? (str.81-102) engleskipdf 180 KB
Lilia Raycheva
Izvorni znanstveni članak
 
Recenzije i priopćenja (str.103-152) hrvatskipdf 320 KB
Review's and advices (str.103-152) engleskipdf 320 KB
Ostalo  
Sadržaj hrvatskipdf 117 KB
Contents engleskipdf 101 KB
Ostalo  
 
Zrinjka Peruško
Uvodnik
 
Posjeta: 13.499 *