hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 21 No. 1, 2009.


Datum izdavanja: srpanj 2009.

Objavljen na Hrčku: 10. 6. 2010.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.5-6) hrvatskipdf 42 KB
Editorial preface (str.5-6) engleskipdf 42 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Socially responsible marketing decisions - scale development  
Društveno odgovorne marketinške odluke - razvoj mjerne ljestvice (str.7-23) hrvatskipdf 192 KB
Dina Lončarić
Izvorni znanstveni članak
 
Psychometric analysis of export market orientation measurement scale in Croatian SME exporters’ context  
Psihometrijska analiza mjerne ljestvice izvozne marketinške orijentacije u kontekstu malih i srednjih poduzeća izvoznika u Hrvatskoj (str.25-41) hrvatskipdf 196 KB
Dario Miočević, Biljana Crnjak-Karanović
Izvorni znanstveni članak
 
Segmenti u marketingu na temelju percepcija značaja marketinških znanja i vještina  
Segments of marketers based on a perceived importance of marketing knowledge and skills (str.43-54) engleskipdf 136 KB
Vesna Žabkar, Maja Hosta
Prethodno priopćenje
 
Ponašanje i stavovi hrvatskih zaposlenika prema etičkim normama poslovanja  
Croatian employee’s behavior and attitudes with respect to ethical norms for business practices (str.55-68) engleskipdf 140 KB
Marina Dabić
Prethodno priopćenje
 
Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice  
Utjecaj odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke (str.68-79) hrvatskipdf 125 KB
Dubravka Sinčić Ćorić, Nataša Kurnoga Živadinović
Prethodno priopćenje
 
Research of private label development in Croatia  
Istraživanje razvoja privatnih maraka u Republici Hrvatskoj (str.81-94) hrvatskipdf 306 KB
Sandra Horvat
Prethodno priopćenje
 
Odlučivanje najvišeg rukovodstva malih i srednjih poduzeća u globalnim akvizicijama  
Small and medium-sized firms top management teams’ decision making in global acquisitions (str.95-117) engleskipdf 275 KB
Timothy Kiessling, Michael Harvey, Miriam Moeller
Pregledni rad
 
Senge, P., Scharmer, C.O., Jaworski, J., Flowers, B.S.: PRESENCE - Human Purpose and the Field of the Future (str.119-123) hrvatskipdf 82 KB
Veronika V. Hitrec
Esej
 
Larreche, J.C.: The momentum effect: how to ignite the exeptional growth (str.125-127) hrvatskipdf 74 KB
Martina Dragojević Trcol
Recenzija, Prikaz
 
Grbac, B.: Načela marketinga (str.129-133) hrvatskipdf 88 KB
Ivana Tonković
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 18.042 *