Sadržaj |
Puni tekst |
PODRŠKA UDOMITELJA KOJI UDOMLJAVAJU DJECU S DOWN SINDROMOM
(str.9-34)
|
hrvatskipdf 261 KB
|
FOSTER FAMILY SUPPORT FOR CHILD WITH DOWN SYNDROME
(str.34-34)
|
engleskipdf 261 KB
|
Dijana Škrbina
Stručni rad
|
|
DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI
(str.35-56)
|
hrvatskipdf 587 KB
|
AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE
(str.56)
|
engleskipdf 587 KB
|
Maja Ljubetić, Ina Reić Ercegovac
Izvorni znanstveni članak
|
|
DOBNE I SPOLNE RAZLIKE U IMPLICITNIM TEORIJAMA INTELIGENCIJE KOJE IMAJU DJECA PREDŠKOLSKE DOBI
(str.57-76)
|
hrvatskipdf 250 KB
|
AGE AND GENDER DIFFERENCES IN IMPLICIT THEORIES WHICH PRESCHOOL CHILDREN HAVE ABOUT THE CONCEPT OF INTELLIGENCE
(str.76)
|
engleskipdf 250 KB
|
Joško Sindik, Ranka Đunđenac
Prethodno priopćenje
|
|
UČITELJSKE PERCEPCIJE UČENIČKIH PONAŠANJA: (NE)POŠTIVANJE, SOCIJALIZACIJA I POZORNOST NA SATU
(str.77-90)
|
hrvatskipdf 206 KB
|
TEACHERS' PERCEPTION OF STUDENTS’ BEHAVIOR: (DIS)RESPECT, SOCIALIZATION, AND ATTENTIVENESS
(str.90)
|
|
Tomislava Vidić
Prethodno priopćenje
|
|
ODNOS IZMEĐU POPULARNOSTI I PRIJATELJSTVA
(str.91-108)
|
hrvatskipdf 240 KB
|
RELATIONSHIP BETWEEN POPULARITY AND FRIENDSHIP
(str.107-107)
|
|
Sanja Simel, Ivona Špoljarić, Vesna Buljubašić Kuzmanović
Izvorni znanstveni članak
|
|
STAVOVI UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA O RASPROSTRANJENOSTI NASILJA
(str.109-118)
|
hrvatskipdf 202 KB
|
ATTITUDES OF HEARING IMPAIRED STUDENTS ON DISTRIBUTION OF VIOLENCE
(str.118)
|
|
Amra Imširagić, Azemina Imširagić, Lela Hukić
Izvorni znanstveni članak
|
|
ELEKTRONIČKI DNEVNIK www.e-dnevnik.ba
(str.119-129)
|
hrvatskipdf 287 KB
|
ELECTRONIC DIARY www.e-dnevnik.ba
(str.129)
|
|
Hadžib Salkić
Stručni rad
|
|
SEXTING: SLANJE I PROSLJEĐIVANJE SEKSUALNO EKSPLICITNIH FOTOGRAFIJA I PORUKA1
(str.130-140)
|
hrvatskipdf 248 KB
|
SEXTING: SENDING AND FORWARDING OF SEXUALLY EXPLICIT PHOTOGRAPHS AND MESSAGES
(str.140)
|
|
ĆDaniela Šincek
Pregledni rad
|
|
INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND VOCATIONAL CONFERENCE "A CREATIVE APPROACH TO TEACHER EDUCATION" (EVALUATION RESULTS)
|
|
MEĐUNARODNA ZNANSTVENA I STRUČNA KONFERENCIJA "KREATIVNI PRISTUP OSPOSOBLJAVANJU UČITELJA" (REZULTATI EVALUACIJE)
(str.141-152)
|
hrvatskipdf 256 KB
|
Snježana Kragulj, Ida Somolanji, Rahela Varga
Stručni rad
|
|
UTEMELJENJE I RAD ŠKOLSKIH KNJIŽNICA U HRVATSKOJ DO KRAJA XIX. STOLJEĆA
(str.153-168)
|
hrvatskipdf 258 KB
|
(str.168)
|
|
Emerik Munjiza, Snježana Kragulj
Stručni rad
|
|
FRAZEOLOŠKE VJEŽBE
(str.171-180)
|
hrvatskipdf 180 KB
|
PHRASEOLOGY EXERCISES
(str.179-189)
|
|
Vesna Nosić
Stručni rad
|
|
KREATIVNOST U NASTAVI UČITELJI I ORGANIZACIJA KREATIVNIH AKTIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE
(str.181-184)
|
hrvatskipdf 160 KB
|
CREATIVITY IN TEACHING TEACHERS AND THE ORGANIZATON OF CREATIVE ACTIVITIES IN TEACHING MUSIC
(str.184)
|
|
Eva Blažević
Stručni rad
|
|
PJEVANJE, SLUŠANJE GLAZBE I ELEMENTI GLAZBENE KREATIVNOSTI U NASTAVI GLAZBENE KULTURE I PRIMJENA ISTIH U NASTAVI KATOLIČKOG VJERONAUKA
(str.185-202)
|
hrvatskipdf 779 KB
|
SINGING, LISTENING TO MUSIC AND THE ELEMENTS OF MUSICAL CREATIVITY IN TEACHING MUSIC AND CATHOLIC RELIGION
(str.201-202)
|
|
Mirjana Horvat
Stručni rad
|
|
Herrmann, U. (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen. Weinheim und Basel: Beltz Verlag. 288 str. Izdavačka kuća "Beltz Verlag" izdala je 2009. godine monografiju pod nazivom "Neurodidaktik" u kojoj autori pristupaju učenju kroz aktualne spoznaje neuroznanosti. Oni smatraju kako je za razumijevanje učenja i poučavanja važno iznošenje oprečnosti neuroznanosti, kognitivne psihologije i pedagogije te na 239 stranica iznose različite interpretacije učenja temeljene na recentnim istraživanjima neurobiologije. Urednik ove
(str.205-209)
|
hrvatskipdf 157 KB
|
Ksenija Romstein
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
ŽIVOT I DJELO PROF. DR. ANTE VUKASOVIĆA ( uz 80 godina života i 60 godina plodnog pedagoškog rada )
(str.210-224)
|
hrvatskipdf 199 KB
|
Snježana Kragulj, Emerik Munjiza
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Emerik Munjiza, POVIJEST HRVATSKOG ŠKOLSTVA I PEDAGOGIJE, Filozofski fakultet Osijek i HPKZ Slavonski Brod, Osijek 2009., 289 str.
(str.225-228)
|
hrvatskipdf 234 KB
|
Mirko Lukaš
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Međunarodni znanstveni skup Nomadi margine, 24. ožujka 2010., Budimpešta
(str.229-230)
|
hrvatskipdf 173 KB
|
Aleksandra Đurić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
DRŽIĆ U INDEKSU, Zbornik eseja studenata Hrvatskoga jezika i književnosti Filozofskoga fakulteta u Osijeku, 2009. Učenje je hod uz goru. Mukotrpan, težak, uporan – i na kraju više ili manje uspješan. Studenti Filozofskoga fakulteta u Osijeku, osim u nastavi, uspješno surađuju u različitim aktivnostima. Uređuju i pišu za svoje časopise: Aleph, časopis za književna pitanja, Hrvatistiku, časopis za jezična pitanja, Essehist, časopis
(str.231-233)
|
hrvatskipdf 169 KB
|
Ana Pintarić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|