Sadržaj |
Puni tekst |
Dokumentacijski listići
(str.II-VI)
|
|
Documentation sheets
(str.II-VI)
|
engleskidoc 85 KB
|
Kazalo
|
|
NEADEKVATNA KOMUNIKACIJA ČINI RAZLIKE U PONAŠANJU
(str.180-188)
|
|
IMPROPER COMMUNICATION CONDITIONS DEVIATIONS IN BEHAVIOUR
(str.180-188)
|
engleskipdf 328 KB
|
Majda Pšunder, Antonija Milivojević Krajnčič
Izvorni znanstveni članak
|
|
SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA
(str.189-197)
|
hrvatskipdf 400 KB
|
SELF-EVALUATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS' AND TEACHERS' COMPUTER KNOWLEDGE AND SKILLS IN THE CONTEXT OF THEIR COMMUNICATIONAL DEVELOPMENT
(str.189-197)
|
|
Stjepan Jagić, Jasmina Vrkić Dimić
Izvorni znanstveni članak
|
|
INFORMACIJE NA VRIJEDNOSNICAMA I NJIHOVA ZAŠTITA
(str.198-203)
|
hrvatskipdf 532 KB
|
INFORMATION ON SECURITIES AND THEIR PROTECTION
(str.198-203)
|
|
Petra Poldrugač, Antun Koren, Ivana Žiljak Stanimirović, Tajana Koren
Izvorni znanstveni članak
|
|
STAVOVI SPRAM RAZLIČITIH KOMUNIKATIVNIH OBLIKA OBITELJSKOG ŽIVOTA U SHIZOFRENIH I DEPRESIVNIH BOLESNIKA ( U RELATIVNO DOBROJ REMISIJI ) I KOD ZDRAVIH POJEDINACA
(str.204-211)
|
hrvatskipdf 326 KB
|
ATTITUDES TO VARIOUS COMMUNICATIVE TYPES OF FAMILY IN SCHIZOPHRENIC AND DEPRESSED PATIENTS ( IN THEIR GOOD REMISSION ) AND IN THE GROUP OF HEALTHY INDIVIDUALS
(str.204-211)
|
|
Eduard Pavlović, Marija Vučić Peitl, Ines Torić
Prethodno priopćenje
|
|
PRATI LI REFORMA UČENJA REFORMU VISOKOG OBRAZOVANJA?
(str.212-218)
|
hrvatskipdf 300 KB
|
ARE THE REFORMS IN LEARNING COMPATIBLE WITH THE REFORMS IN HIGHER EDUCATION?
(str.212-218)
|
|
Elvi Piršl, Neala Ambrosi-Randić
Prethodno priopćenje
|
|
SUVREMENI SELJAK I INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA
(str.219-227)
|
hrvatskipdf 282 KB
|
TODAY’S PEASANT AND INFORMATION & COMMUNICATIONS TECHNOLOGY
(str.219-227)
|
|
Antun Šundalić, Josip Mesarić, Željko Pavić
Prethodno priopćenje
|
|
VAŽNOST KOMUNIKACIJSKOG MENADŽMENTA U USPJEHU PROJEKTA
(str.228-235)
|
|
COMMUNICATION MANAGEMENT IS CRITICAL FOR PROJECT SUCCESS
(str.228-235)
|
engleskipdf 310 KB
|
Ksenija Čulo, Vladimir Skendrović
Pregledni rad
|
|
IMPLEMENTACIJA CIKLUSA MATERIJE U ZNASTVENO OBRAZOVANJE PUTEM PROJEKTNOG UČENJA
(str.236-239)
|
|
IMPLEMENTATION THE CYCLE OF SUBSTANCES IN SCIENCE EDUCATION BY PROJECT TEACHING
(str.236-239)
|
engleskipdf 303 KB
|
Jozef Macko, Dana Blahútová
Stručni rad
|
|
TEORIJSKO-KONCEPTUALNE DILEME KOD OBRAZOVANJA UČITELJA: IZMEĐU HRVATSKOG I EUROPSKOG KVALIFIKACIJSKOG OKVIRA
(str.240-245)
|
|
THEORETICAL-CONCEPTUAL DILEMMAS OF TEACHER EDUCATION: BETWEEN CROATIAN AND EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK
(str.240-245)
|
engleskipdf 254 KB
|
Jasna Krstović, Renata Čepić
Stručni rad
|
|
In memoriam: prof.dr.sc. Adolf Dragičević
(str.246-247)
|
hrvatskipdf 194 KB
|
In memoriam, Nekrolog, Obituarij
|
|
HIDRA - Hrvatska informacijsko-dokumentacijska referalna agencija
(str.248-248)
|
hrvatskipdf 231 KB
|
Ostalo
|
|
Vladimir Rosić: TIMSKI RAD / TIMSKA NASTAVA
(str.249-250)
|
hrvatskipdf 181 KB
|
Vlasta Kučiš
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Mile Pavlić: INFORMACIJSKI SUSTAVI
(str.250-252)
|
hrvatskipdf 184 KB
|
Mario Plenković
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Grafički prikaz međunarodnog znanstvenog skupa "DIT 2010"
(str.253-253)
|
hrvatskipdf 297 KB
|
Vlado Galičić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Poziv na skup "DIT 2011"
(str.254-259)
|
hrvatskipdf 306 KB
|
Call for Papers "DIT 2011"
(str.254-259)
|
engleskipdf 314 KB
|
Vijest
|
|
News
(str.260-261)
|
engleskipdf 232 KB
|
Vijest
|
|
Karlovačka pivovara
(str.262-263)
|
hrvatskipdf 335 KB
|
Ostalo
|
|
MediaNet
(str.264-264)
|
hrvatskipdf 229 KB
|
Ostalo
|
|
PressCut
(str.265-265)
|
hrvatskipdf 216 KB
|
Ostalo
|
|
RIS
(str.266-267)
|
hrvatskipdf 397 KB
|
Ostalo
|
|
Kazalo autora
(str.268-268)
|
hrvatskipdf 152 KB
|
Kazalo
|
|
Sadržaj
|
hrvatskipdf 487 KB
|
Contents
|
engleskipdf 179 KB
|
Kazalo
|
|