Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 23 No. 1, 2011.

  • Datum izdavanja: 15.06.2011.
  • Objavljen na Hrčku: 29.11.2011.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-6)

Editorial Preface (str. 5-6)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Tourism Destination Image Formation – The Case of Dubrovnik, Croatia (str. 7-25)

Tanja Kesić, Ivana Pavlić
Prethodno priopćenje


Formal and Informal Communication Channels in Creating Corporate Brand Image and Preference (str. 45-61)

Ivana First, Marija Tomić
Prethodno priopćenje


Marketing Innovations in Croatia (str. 63-72)

Ljiljana Božić
Prethodno priopćenje


Card Product Use and Perception of Marketing Communication by Card Issuers among Students (str. 0-0)

Đurđana Ozretić Došen, Bernarda Vajda
Prethodno priopćenje


Role of Relationship Marketing in Small and Medium-Sized Entreprises (str. 0-0)

Ružica Butigan, Ivana Mahnić
Pregledni rad


Implementation of Direct Marketing to the Family as the End Consumer (str. 0-0)

Lana Kosić
Prethodno priopćenje


Previšić, J. (ur.): Leksikon marketinga (str. 121-122)

Slaven Ravlić
Recenzija, Prikaz slučaja


Thomas, D.: Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj (str. 123-126)

Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz slučaja


In memoriam professor emeritus dr. sc. Fedor Rocco (1924.-2011.) (str. 127-128)

Jozo Previšić
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 41.200 *