hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 21 No. 2, 2009.


Datum izdavanja: prosinac 2009.

Objavljen na Hrčku: 19. 1. 2012.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.127-128) hrvatskipdf 152 KB
EDITORIAL (str.127-128) engleskipdf 152 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
OCJENA KONKURENTNOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE -SPECIFIČNOSTI I OGRANIČENJA (str.129-159) hrvatskipdf 2 MB
TOURIST DESTINATION COMPETITIVENESS ASSESSMENT - APPROACH AND LIMITATIONS (str.129-159) engleskipdf 2 MB
Ivo Kunst
Prethodno priopćenje
 
VRIJEDNOST MARKE DESTINACIJE KOD LOKALNE ZAJEDNICE - MOGUĆI IZVOR KONKURENTSKE PREDNOSTI ZA ORGANIZACIJE KOJE UPRAVLJAJU DESTINACIJAMA: SLUČAJ BRISBANEA, AUSTRALIJA (str.160-183) hrvatskipdf 7 MB
DESTINATION BRAND EQUITY AMONG THE HOST COMMUNITY - A POTENTIAL SOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE FOR DMOS: THE CASE OF BRISBANE, AUSTRALIA (str.160-183) engleskipdf 7 MB
Steven Pike, Noel Scott
Izvorni znanstveni članak
 
UTJECAJ RAZVOJA TURIZMA NA OTOKU RODOSU U GRČKOJ (str.184-209) hrvatskipdf 2 MB
TOURISM DEVELOPMENT AND IMPACTS: LESSONS FROM THE ISLAND OF RHODES, GREECE (str.184-209) engleskipdf 2 MB
Nikolaos Pappas, Paris Tsartas
Izvorni znanstveni članak
 
RAZVOJ DENTALNOG TURIZMA NA PODRUČJU SARAJEVA (str.210-229) hrvatskipdf 6 MB
DENTAL TOURISM DEVELOPMENT IN THE SARAJEVO REGION (str.210-229) engleskipdf 6 MB
Boris Tihi, Almir Peštek
Izvorni znanstveni članak
 
RESTRUKTURIRANJE VLAŠNISTVA BUGARSKE HOTELSKE INDUSTRIJE (str.230-249) hrvatskipdf 6 MB
OWNERSHIP RESTRUCTURING OF THE HOTEL INDUSTRY IN BULGARIA (str.230-249) engleskipdf 6 MB
Petya Ivanova Toneva
Pregledni rad
 
Posjeta: 8.087 *