Sadržaj |
Puni tekst |
Uvodnik
(str.5-6)
|
hrvatskipdf 48 KB
|
Editorial Preface
(str.5-6)
|
engleskipdf 48 KB
|
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
|
|
Utjecaj marketinških resursa na konkurentnost poduzeća
|
|
The impact of marketing resources on corporate competitiveness
(str.7-21)
|
engleskipdf 164 KB
|
Tamás Gyulavári, Zsófia Kenesei
Izvorni znanstveni članak
|
|
Corporate reputation index: empirical research in banking sector
|
|
Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru
(str.23-45)
|
hrvatskipdf 213 KB
|
Damir Grgić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Koncept i mjerenje kvalitete usluge na tržištu poslovnog savjetovanja
|
|
Service quality concept and measurement in the business consulting market
(str.47-66)
|
engleskipdf 170 KB
|
Dragan Benazić, Đurđana Ozretić Došen
Izvorni znanstveni članak
|
|
Integrirana marketinška komunikacija u visoko kategoriziranim hotelima Dalmacije: istraživanje iz perspektive menadžera i gostiju
|
|
Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests
(str.67-83)
|
engleskipdf 147 KB
|
Maja Šerić, Irene Gil Saura
Prethodno priopćenje
|
|
Mjerenje uspješnosti tzv. "uradi sam" prodajnih lanaca u Rumunjskoj tijekom ekonomske krize
|
|
Measuring Romanian do-it-yourself retail chain’s efficiency during the economic crisis
(str.85-102)
|
engleskipdf 174 KB
|
Mónika-Anetta Alt
Prethodno priopćenje
|
|
Međugeneracijski utjecaji i rituali (ponašanje djece): u novi razred u novoj obući
|
|
Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year
(str.103-116)
|
engleskipdf 142 KB
|
Katherine C. Sredl, Ružica Butigan, Nataša Renko
Prethodno priopćenje
|
|
Usporedba strukturnih modela percipirane vrijednosti
|
|
Comparison of perceived value structural models
(str.117-133)
|
engleskipdf 202 KB
|
Sunčana Piri Rajh
Prethodno priopćenje
|
|
Kritički prikaz: Lindstrom, M.: "Brandwashed - tricks companies use to manipulate our minds and persuade us to buy"
(str.135-138)
|
hrvatskipdf 83 KB
|
Darija Hays
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Kritički prikaz: Previšić, J., Ozretić Došen, Đ., Krupka, Z.: "Osnove međunarodnog marketinga"
(str.139-143)
|
hrvatskipdf 85 KB
|
Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Kritički prikaz: Dobrinić, D. (ur.): "Marketing i baze podataka"
(str.145-148)
|
hrvatskipdf 80 KB
|
Iva Gregurec
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|