hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 24 No. 1, 2012.


Market-Tržište,Vol. 24 No. 1
Datum izdavanja: srpnja 2012.

Objavljen na Hrčku: 3. 9. 2012.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.5-6) hrvatskipdf 48 KB
Editorial Preface (str.5-6) engleskipdf 48 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Utjecaj marketinških resursa na konkurentnost poduzeća  
The impact of marketing resources on corporate competitiveness (str.7-21) engleskipdf 164 KB
Tamás Gyulavári, Zsófia Kenesei
Izvorni znanstveni članak
 
Corporate reputation index: empirical research in banking sector  
Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru (str.23-45) hrvatskipdf 213 KB
Damir Grgić
Izvorni znanstveni članak
 
Koncept i mjerenje kvalitete usluge na tržištu poslovnog savjetovanja  
Service quality concept and measurement in the business consulting market (str.47-66) engleskipdf 170 KB
Dragan Benazić, Đurđana Ozretić Došen
Izvorni znanstveni članak
 
Integrirana marketinška komunikacija u visoko kategoriziranim hotelima Dalmacije: istraživanje iz perspektive menadžera i gostiju  
Integrated marketing communications in high-quality hotels of central and southern Dalmatia: a study from the perspective of managers and guests (str.67-83) engleskipdf 147 KB
Maja Šerić, Irene Gil Saura
Prethodno priopćenje
 
Mjerenje uspješnosti tzv. "uradi sam" prodajnih lanaca u Rumunjskoj tijekom ekonomske krize  
Measuring Romanian do-it-yourself retail chain’s efficiency during the economic crisis (str.85-102) engleskipdf 174 KB
Mónika-Anetta Alt
Prethodno priopćenje
 
Međugeneracijski utjecaji i rituali (ponašanje djece): u novi razred u novoj obući  
Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year (str.103-116) engleskipdf 142 KB
Katherine C. Sredl, Ružica Butigan, Nataša Renko
Prethodno priopćenje
 
Usporedba strukturnih modela percipirane vrijednosti  
Comparison of perceived value structural models (str.117-133) engleskipdf 202 KB
Sunčana Piri Rajh
Prethodno priopćenje
 
Kritički prikaz: Lindstrom, M.: "Brandwashed - tricks companies use to manipulate our minds and persuade us to buy" (str.135-138) hrvatskipdf 83 KB
Darija Hays
Recenzija, Prikaz
 
Kritički prikaz: Previšić, J., Ozretić Došen, Đ., Krupka, Z.: "Osnove međunarodnog marketinga" (str.139-143) hrvatskipdf 85 KB
Tanja Komarac
Recenzija, Prikaz
 
Kritički prikaz: Dobrinić, D. (ur.): "Marketing i baze podataka" (str.145-148) hrvatskipdf 80 KB
Iva Gregurec
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 17.910 *