hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: travanj 2013.

Objavljen na Hrčku: 10. 6. 2013.
Sadržaj Puni tekst
List of reviewers in 2012  
Zahvala recenzentima (str.2-2) hrvatskipdf 33 KB
Zahvala  
SADRŽAJ (str.3-3) hrvatskipdf 276 KB
Ostalo  
CONTENTS (str.4-4) engleskipdf 230 KB
Ostalo  
Riječ urednika (str.5-6) hrvatskipdf 268 KB
Milan Polić
Uvodnik
 
UVODNIK: Filozofija s djecom (str.9-11) hrvatskipdf 247 KB
Bruno Ćurko
Uvodnik
 
Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu (str.13-27) hrvatskipdf 340 KB
Dialogue in Philosophy with Children and the Development of Philosophy for Children (str.13-27)  
Marjan Šimenc
Izvorni znanstveni članak
 
Koncept budućnosti i misaoni pokusi. U kojoj se mjeri može i treba programirati stvarnost? (str.29-42) hrvatskipdf 372 KB
Das Konzept der Zukunft und Gedankenexperimente. Inwieweit die Realität programmiert werden kann und soll? (str.29-42)  
Marina Katinić
Pregledni rad
 
Tko se boji korupcije još? (str.43-58) hrvatskipdf 1 MB
Who is Afraid of Corruption? (str.43-58)  
Bruno Ćurko, Ivana Kragić
Izvorni znanstveni članak
 
Aikido za djecu: smisao kreativnog podučavanja koordinacije uma i tijela (str.59-77) hrvatskipdf 361 KB
Aikido for Children: The Meaning of Creative Teaching of Coordination between Mind and Body (str.59-77)  
Nenad Vertovšek, Vesna Vertovšek
Izvorni znanstveni članak
 
»Filozofija s djecom« i motiviranje djece na učenje (str.79-87) hrvatskipdf 323 KB
“Philosophy with Children” and Motivating Children for Learning (str.79-87)  
Miloš Jeremić
Stručni rad
 
Upotreba metode Sokratovih krugova u nastavi (str.89-100) hrvatskipdf 325 KB
Use of the Method of Socratic Circles in Teaching (str.89-100)  
Tina Marasović
Stručni rad
 
Upotreba mobilnih tehnologija u nastavi (str.101-109) hrvatskipdf 307 KB
Use of Mobile Technology in Teaching (str.101-109)  
Zoran Kojčić
Stručni rad
 
Prikaz projekta ETHOS (str.111-112) hrvatskipdf 243 KB
Ostalo  
Uporaba strategija učenja u odnosu na znanje i razinu učenja stranoga jezika (str.115-135) hrvatskipdf 392 KB
Language Learning Strategy Use in Relation to Foreign Language Proficiency and Language Learning Level (str.115-135)  
Nikolina Božinović, Barbara Perić
Izvorni znanstveni članak
 
Glazbene preferencije učenika prema glazbi različitog tempa (str.137-146) hrvatskipdf 363 KB
Students' Musical Preferences toward Music of Different Tempo (str.137-146)  
Snježana Dobrota, Matija Mikelić
Prethodno priopćenje
 
Težina i sila teža - teškoće sa značenjima i definicijama (str.147-164) hrvatskipdf 518 KB
Weight and Gravity - Problems with Meanings and Definitions (str.147-164)  
Vjera Lopac
Pregledni rad
 
Sabina Vidulin-Orbanić, Lada Duraković: Metodički aspekti obrade muzikoloških sadržaja: mediji u nastavi glazbe (str.167-169) hrvatskipdf 279 KB
Maja Bolić, Vera Dopuđ, Martina Mahić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 16.610 *