Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 25 No. 1, 2013.

  • Datum izdavanja: 20.06.2013.
  • Objavljen na Hrčku: 20.06.2013.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-6)

Editorial preface (str. 5-6)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Cultural aspects of decision-making in online purchases (str. 7-20)

Natalija Guseva
Izvorni znanstveni članak


An empirical assessment of service quality in the context of travel agencies in the Republic of Macedonia (str. 21-36)

Anita Ciunova-Shuleska, Nikolina Palamidovska, Marija Grishin
Izvorni znanstveni članak


Relationship learning as a dimension of relationship quality: tentative evidence from transnational buyer-supplier relationships (str. 37-50)

Matevž Rašković, Maja Makovec Brenčič, Anuška Ferligoj, Jan C. Fransoo
Prethodno priopćenje


Engeseth, S.: "Sharkonomics" (str. 0-0)

Maja Sorić
Recenzija, Prikaz slučaja


Martinović, M.: "Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva" (str. 103-107)

Andrea Razum
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 22.749 *