Media, Culture and Public Relations je znanstveni časopis koji publicira radove iz područja društvenih, humanističkih i interdisciplinarnih znanosti (komunikologija, mediji, kultura, interkulturalna komunikacija, odnosi s javnostima, novinarstvo, translatologija, vizualne komunikacije i kultura web dizajna). Objavljuje znanstvene radove (izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne radove, izlaganja sa znanstvenih skupova), kao i stručne radove, prikaze, recenzije, preporuke i znanstvene vijesti.
Recenzija:
vanjske recenzije, podjednako tuzemna i inozemna, dvostruka, samo znanstveni i stručni radovi, dvostruko slijepa
Prva godina izlaženja: 2002
Učestalost izlaženja (godišnje): 2
Područja pokrivanja:
Društvene znanosti; Ekonomija; Pravo; Politologija; Informacijske i komunikacijske znanosti; Sociologija; Psihologija; Pedagogija; Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti; Demografija; Socijalne djelatnosti; Humanističke znanosti; Filozofija; Teologija; Filologija; Povijest; Povijest umjetnosti; Znanost o umjetnosti; Arheologija; Etnologija i antropologija; Književnost;
Uključen u Hrčak: 26. 3. 2012.
Prava korištenja:
Media, Culture and Public Relations je časopis u otvorenom pristupu. Sadržaj časopisa u cjelosti je besplatno dostupan. Korisnici smiju čitati, preuzimati, kopirati, distribuirati, tiskati, pretraživati ili stavljati poveznice na materijal te mijenjati, preoblikovati i prerađivati materijal ili ga koristiti na druge zakonite načine, sve dok odgovarajuće citiraju izvornik, sukladno CC BY-NC licenci.
Radove objavljene u časopisu Media, Culture and Public Relations dozvoljeno je pohranjivati u institucijske i tematske repozitorije uz osiguravanje poveznica na web stranice Hrčka.
Časopis autorima ne naplaćuje objavu radova.