Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija

Autor(i)

  • Tamara Kisovar-Ivanda Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru

Ključne riječi:

semiotički potencijali muzejskog predmeta, pedagoška komunikacija, modeli učenja u muzeju

Sažetak

U radu su promišljani obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta u svjetlu pedagoške komunikacije. Budući da je pedagoška komunikacija u muzeju svojim najvećim dijelom utemeljena na njegovoj obrazovnoj ulozi kao jednoj od najznačajnijih muzejskih funkcija, modeli učenja u muzeju promatrani u ovom radu govore o temeljima pedagoške muzejske komunikacije. U zaključku je rada istaknuta misao o potrebi oblikovanja muzejske pedagoške komunikacije utemeljene na motivaciji posjetitelja, osjećaju zadovoljstva i zadovoljenja njihove osobne radoznalosti tijekom različitih oblika učenja u informalnom kontekstu.

Biografija autora

Tamara Kisovar-Ivanda, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru

##submission.downloads##

Broj časopisa

Rubrika

Izlaganja/Presentations