Studija o namjeri i iskustvu korištenja metaverzuma

Autor(i)

  • Jungmi Lee Department of Software, Kookmin University

Ključne riječi:

metaverzum, online obrazovanje, virtualna stvarnost, proširena stvarnost, umjetna inteligencija

Sažetak

https://doi.org/10.21860/j.13.1.10

Zbog napretka informacijskih i komunikacijskih tehnologija tijekom četvrte industrijske revolucije, umjetna inteligencija imala je veliki utjecaj na politiku, ekonomiju, kulturu i umjetničke industrije. Kako su aktivnosti “licem u lice” opadale tijekom pandemije COVID-19, a video konferencije su se razvijale, pojavila se nova platforma naziva metaverzum. Metaverzum je digitalna komunikacijska tehnologija koja je postala poznata javnosti kroz igre i zabavu, i ista se postepeno širi. Metaverzum nudi i nove obrazovne metode. Za industrije s velikom dodanom vrijednošću, metaverzum služi za smještanje vještih stručnjaka tijekom skraćenog perioda treniranja. U polju obrazovanja, platforma multiverzuma koristi se u skladu s tvrtkama za informacijske tehnologije. Primjeri uključuju ceremoniju dobrodošlice, promociju, sajam zanimanja, iskustveno učenje u muzejima i izložbu diplomskih radova koji prikazuju virtualni svijet kroz metaverzum. U ovom se radu proučavalo iskustvo studenata u korištenju metaverzuma kako bi se ustvrdilo njihovu svijest i iskustvo s metaverzumom. S obzirom na potencijal platforme multiverzuma, namjeru generacije MZ (milenijalci i generacija Z) da ga koristi i njihovo iskustvo s njim, očekuje se da će ova studija doprinijeti razvoju metaverzuma.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-09-24

Broj časopisa

Rubrika

Artificial inteligence Humanities (AIH special section)