Mitovi i istine o novinarskoj profesiji – imidž novinara u hrvatskoj javnosti
Keywords:
Novinarska profesija, Povjerenje u medije, Imidž i percepcija novinara, ObrazovanjeAbstract
Rad se bavi standardima novinarske profesije, odnosno pitanjima – kako novinari doživljavaju sebe i svoju profesiju, a kako ih doživljava javnost? Autori opisuju promjene koje su zadesile novinarsku struku u Hrvatskoj posljednja dva desetljeća te istražuju koliko su te promjene utjecale na ponašanje medija te na društveni i profesionalni status novinara. Posebno se bave ovim pitanjem – koliko su aktualni pad povjerenja u medije i novinarsku struku te promjene u uređivačkoj politici medija i kvaliteti novinarskog izvještavanja utjecali na redefi niranje novinarske profesije, ali i imidža novinara u hrvatskoj javnosti? Kako hrvatski građani doživljavaju ulogu novinara u hrvatskom društvu i kako percipiraju njihovo poslanje, profesionalna nastojanja te način rada i ponašanja? Rezultate istraživanja koje je pokušalo odgovoriti na ta pitanja uspoređuju s globalnim iskustvima te pokušavaju dati smjernice za vraćanje digniteta novinarskoj profesiji.Downloads
Published
2017-12-14
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2017 Igor Kanižaj, Božo Skoko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
The author (or authors) is the copyright holder and retains publishing rights. Medijske studije journal is under the CC (Creative Commons) licence.
CC BY-NC-ND