Primjenjivost meditativnih tehnika u obrazovnim ustanovama

Pregledni rad

Autor(i)

Ključne riječi:

djeca, emocije, odgoj, primjena meditativnih tehnika

Sažetak

Svrha je ovog rada istražiti različite meditativne tehnike i njihove dobrobiti, te otvoriti raspravu o primjenjivosti meditativnih tehnika u odgojno-obrazovnim ustanovama. Mogućnost primjene meditativnih tehnika kao pomoć pri razvijanju sposobnosti samokontrole i regulaciji emocija, kao i oblik prevencije problematičnog ponašanja kod djece. Odgoj započinje u obitelji i tu nastaju temelji za izgradnju djetetove ličnosti. Društvena zajednica i okolina koja nas okružuje pridonose onome što ćemo mi postati. Različite religije imaju svoja načela odgoja, a s obzirom na porijeklo meditacije istražiti ćemo mogućnost njene primjene u duhovnom odgoju. Prikazati ćemo nekoliko meditativnih tehnika i njihovu povezanost s emocijama, te na koji način mogu pomoći djeci, kao i pozitivne aspekte primjene meditativnih tehnika u različitim disfunkcionalnim ponašanjima. Na samom kraju sagledati ćemo kako i na koji način se primjenjuju meditativne tehnike u svijetu, te kakva je i gdje se javlja primjena meditativnih tehnika kod djece u Hrvatskoj.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-12-06

Broj časopisa

Rubrika

Članci