ZADOVOLJSTVO PACIJENATA USLUGAMA PRUŽENIM U ŽUPANIJSKOJ BOLNICI „DR FRA MIHOVIL SUČIĆ“ LIVNO
Ključne riječi:
zadovoljstvo, pacijenti, bolničke uslugeSažetak
Uvod: Procjena kvalitete pruženih usluga u današnjoj medicini predstavlja potpuno opravdan zahtjev. Cilj: Ispitati zadovoljstvo pacijenata pruženim uslugama u Županijskoj bolnici „Dr fra Mihovil Sučić“ Livno. Ispitanici i metode: Presječna studija provedena je na uzorku od 200 ispitanika (n=200). Kao instrument istraživanja, korišten je upitnik Agencije za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu FBiH (AKAZ). Rezultati: Većina ispitanih, njih 90 %, naveli su zadovoljstvo odnosom medicinskih sestara, bez statistički značajne razlike između spolova. Uvijek zadovoljno odnosom liječnika je bilo 84,5 % ispitanika. Nije nađena statistički značajna razlika u ocjeni fizičkog zdravlja (p=0,392) i mentalnog zdravlja (p=0,088) između starijih i mlađih dobnih skupina. Zaključak: Rezultatima ovog istraživanja utvrđen je vrlo visok stupanj zadovoljstva ispitanika pruženim uslugama, što je u suprotnosti s općim raspoloženjem javnosti prema zdravstvenom sustavu u Federaciji Bosne i Hercegovine.