SIMULACIJA U NASTAVI ZDRAVSTVENE NJEGE

Autor(i)

  • Tina Jelić Balta Medicinska škola Bjelovar
  • Kristina Horvat Tehnička škola Virovitica

DOI:

https://doi.org/10.32903/zs.70.1.7

Ključne riječi:

strukovno obrazovanje; metoda simulacij; nastava zdravstvene njege

Sažetak

U radu se prikazuje trenutačno stanje strukovnoga obrazovanja u Republici Hrvatskoj s posebnim naglaskom na modernizaciju toga sustava obrazovanja i povijest obrazovanja medicinskih sestara/tehničara od 1921. godine do danas. Primarni fokus usmjeren je na analizu nastave zdravstvene njege, pružajući duboki uvid u okruženje za učenje te prikaz trenutnih mogućnosti i izazova s kojima se suočavaju praktičari. Ovaj rad pruža sveobuhvatan uvid u suvremene pristupe obrazovanju medicinskih sestara/tehničara ističući važnost inovacija i tehnološkoga napretka u tom području. Detaljno se razmatra metoda simulacije u nastavi zdravstvene njege uključujući opis metodologije korištene u tom procesu, tehničku i prostornu organizaciju za provedbu simulacija te različite pristupe učenju s pomoću simulacije. Ističe se uloga metode simulacije u unaprjeđenju obrazovnoga procesa za obrazovanje budućih medicinskih sestara/tehničara opće njege. Sustavnim pregledom relevantne literature i istraživanja identificiraju se ključni izazovi i prilike u obrazovanju medicinskih sestara/tehničara te se sugeriraju smjernice za buduće djelovanje u tom području.

##submission.downloads##

Objavljeno

2024-12-24

Broj časopisa

Rubrika

Stručni rad