Preskoči na glavni sadržaj
Preskoči na glavni navigacijski izbornik
Preskoči na podnožje stranice
Open Menu
Trenutni broj
Arhivi
Obavijesti
Prijave priloga
O časopisu
O časopisu
Časopis uređuju
Izjava o privatnosti
Kontakt
Traži
Traži
Registracija
Prijava
Traži
Traži
Naslovnica
/
Arhivi
/
Svezak 68 Br. 1-2 (2022)
Svezak 68 Br. 1-2 (2022)
Objavljeno:
2023-10-12
Original scientific article
TEACHING ASSISTANTS' PROFESSIONAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES AND THEIR ROLE IN INCLUSIVE EDUCATION
Zlatko Bukvić
9-20
PDF (English)
STAVOVI ODGOJITELJA PREMA STIDU I STRAHU OD JAVNOG GOVORENJA
PDF
PROVJERA STRUKTURE HRVATSKE VERZIJE UPITNIKA STRESORA I PODRŠKE ZA UČITELJE – MOST
39-52
PDF
Preliminary communication
KOLIKO SU SREDNJOŠKOLCI STVARNO NA MOBITELU? - SPOLNE RAZLIKE U UPORABI MOBITELA I PERCEPCIJA VREMENA PROVEDENOG NA MOBITELU KOD SREDNJOŠKOLACA
Tajana Lovreković, Tina Maljur, Kristina Matasić
53-72
PDF (English)
PSIHOLOGIJA UČENIKA KOJI UČE JEZIK: KONCEPCIJE I KONSTRUKCIJE SEBE (SAMOMOTIVACIJA)
Abdul Raham Omar, Mirna Harwood, Hilmiye Konuralp
73-90
PDF (English)
UKLJUČENOST RODITELJA U RAZVIJANJE ŠKOLSKE SPREMNOSTI
91-110
PDF
INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U PRAKTIČNOJ NASTAVI U ZANIMANJU MEDICINSKA SESTRA OPĆE NJEGE / MEDICINSKI TEHNIČAR OPĆE NJEGE
111-124
PDF (English)
Review article
OSIGURAVANJE PRISTUPAČNOSTI I INKLUZIVNOST U ISTRAŽIVANJIMA S OSOBAMA S INVALIDITETOM
125-146
PDF
UTJECAJ MEDIJA NA DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI – PERSPEKTIVE RODITELJA
147-160
PDF
Stručni rad
ISPITIVANJE ŽIVOTNO-PRAKTIČNIH VJEŠTINA UČENIKA SEDMIH I OSMIH RAZREDA
161-180
PDF (English)
prikaz knjige
Agnieszka Kałdonek-Crnjaković, Zrinka Fišer DISLEKSIJA U NASTAVI ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA
181-184
PDF
Maryanne Wolf ČITATELJU, VRATI SE KUĆI. ČITATELJSKI MOZAK U DIGITALNOM SVIJETU
187-188
PDF
Liz Hryniewicz and Paulette Luff PARTNERSHIP WITH PARENTS IN EARLY CHILDHOOD SETTINGS INSIGHTS FROM FIVE EUROPEAN COUNTRIES
189-192
PDF (English)
Vilko Petrić, Lidija Vujičić INTEGRIRANO UČENJE UZ POKRET U USTANOVAMA RANOG ODGOJA
185-186
PDF
Informacije
Za čitatelje
Za autore
Za knjižničare
Jezik / Language
English
Hrvatski