Stručni rad
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama
Karmen Korda Orlović
orcid.org/0000-0003-4950-7083
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Verica Kralj
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Društvene mreže postale su neizostavno sredstvo komuniciranja i informiranja velikog dijela stanovništva. Prednosti, ali i nedostatke, njihova korištenja prepoznali su stručnjaci različitih profila, uključujući i one iz sustava (javnog) zdravstva koji sve češće koriste društvene mreže u svojim kampanjama.
Ovim radom sažeto se prikazuju neki poznati podaci o korištenju društvenih mreža u javnozdravstvenim kampanjama, njihove prednosti i nedostaci, kao i mjerenje učinkovitosti i neke temeljene stavke na koje treba obratiti pozornost prilikom izrade javnozdravstvene kampanje za društvene mreže. Također, opisuje se javnozdravstvena kampanja provedena od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo povodom Svjetskog dana srca 2021. godine te se prikazuju neki rezultati iste.
Društvene mreže sve se češće koriste u javnozdravstvenim kampanjama, ali potrebno je provesti još dosta istraživanja njihove učinkovitosti kako bi se sa sigurnošću moglo tvrditi što funkcionira, za koga i u kojim uvjetima.
Ključne riječi
društvene mreže, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje
Hrčak ID:
273566
URI
Datum izdavanja:
3.3.2022.
Posjeta: 1.820 *