Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.12.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 13.02.2021.

Sadržaj

Puni tekst

POTENCIJAL MRAČNOG TURIZMA KAO TURISTIČKOG PROIZVODA DESTINACIJE (str. 9-28)

Ana Njegovan, Lidija Bagarić
Prethodno priopćenje


UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE (str. 29-51)

Doris Delić, Mario Pepur
Prethodno priopćenje


UTJECAJ DRŽAVNE REVIZIJE NA UČINKOVITOST RADA LOKALNIH JEDINICA U HRVATSKOJ (str. 52-69)

Marko Čular, Petra Šupe
Prethodno priopćenje


IZAZOVI DJELOVANJA INTERNE I EKSTERNE REVIZIJE U ERI PANDEMIJE COVID-19 (str. 111-130)

Boris Tušek, Ana Ježovita, Petra Halar
Pregledni rad


ORGANIZATIONAL CONFLICT: A CONTEXTUAL EXPLORATION (str. 131-145)

Olu Ojo, Samuel Adebayo Idowu, Haorayau Bolaji Babalola
Pregledni rad


NON-MATERIAL MOTIVATION STRATEGIES OF HEALTH SECTOR (str. 165-182)

Nikola Papac, Nataša Pejanović-Škobić, Lidija Lesko Bošnjak
Pregledni rad


INCOME SHOCKS AND CONSUMPTION PATTERNS AMONG OSUN STATE WORKFORCE IN THE FACE OF ECONOMIC DOWNTURN (str. 183-200)

Bosede Akanbi, Temitope Akintunde, Mathew Adagunodo, Badmus Sikirulah
Pregledni rad


Posjeta: 16.632 *