Skoči na glavni sadržaj

Collegium antropologicum , Vol. 48 No. 1, 2024.

  • Datum izdavanja: 01.05.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 27.03.2025.

Sadržaj

Puni tekst

Color Semiotics: Color as a Medium of Communicating Culture and Emotions (str. 1-7)

Nikša Sviličić, Izidora Radek, Ivana Grabar
Izvorni znanstveni članak


Analysis of the Impact of Family Communication on Shopping Behaviour of Young Customers (str. 9-16)

Dalija Kuvačić, Nikša Sviličić, Tajana Obradović
Izvorni znanstveni članak


Social Network Politics: Communication and Voter Turnout from User Gratification Perspective (str. 27-33)

Nikša Sviličić, Šimun Mihanović Ijevljev
Izvorni znanstveni članak


Fundamentals and Validation of a Measurement Scale for Assessment of Communication as a Segment of Cyberloafing (str. 35-40)

Marko Antić, Ana Globočnik Žunac, Nikša Sviličić
Izvorni znanstveni članak


Personal Public Relations and the Influencer Phenomenon: A Case Study of the Artist Salvador Dalí (str. 41-50)

Ivana Čulo, Nikša Sviličić, Anđa Pašalić
Studija slučaja


Psychology of Social Media and the Brain Behind It (str. 67-75)

Lara Fiolić, Martina Knežević
Pregledni rad


Posjeta: 0 *

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.