Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kojemu funkcionalnom stilu pripadaju reklame

Vladimir Bjelobrk ; Filozofski fakultet Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 54 Kb

str. 67-73

preuzimanja: 3.541

citiraj


Sažetak

U radu će se opisivati reklamne poruke i pokušati odrediti pripadnost
reklamnih poruka određenom funkcionalnom stilu standardnoga jezika. Ponudit će se dijakronijski pristup kojim će se ukazati na sve razvojne stupnjeve reklamnih poruka. Analizirat će se jezik reklamnih poruka, njegove skrivene namjere, uvjetovanost i vještina manipuliranja njime. Pri određivanju pripadnosti reklamnih poruka pojedinom funkcionalnom stilu prikazat će se odlike reklamnih poruka koje korespondiraju s odlikama određenih funkcionalnih stilova. Korespondencija između navedenih odlika potkrijepit će se prikazom primjera reklamnih poruka preuzetih, većinom, iz mjesečnih časopisa za žene, zatim s televizije i dnevnih novina.

Ključne riječi

funkcionalni stil; standardni jezik; marketing; reklame; administrativni stil; razgovorni stil; književnoumjetnički stil

Hrčak ID:

70074

URI

https://hrcak.srce.hr/70074

Datum izdavanja:

7.10.2009.

Posjeta: 6.011 *