Izvorni znanstveni članak
Kojemu funkcionalnom stilu pripadaju reklame
Vladimir Bjelobrk
; Filozofski fakultet Osijek
Sažetak
U radu će se opisivati reklamne poruke i pokušati odrediti pripadnost
reklamnih poruka određenom funkcionalnom stilu standardnoga jezika. Ponudit će se dijakronijski pristup kojim će se ukazati na sve razvojne stupnjeve reklamnih poruka. Analizirat će se jezik reklamnih poruka, njegove skrivene namjere, uvjetovanost i vještina manipuliranja njime. Pri određivanju pripadnosti reklamnih poruka pojedinom funkcionalnom stilu prikazat će se odlike reklamnih poruka koje korespondiraju s odlikama određenih funkcionalnih stilova. Korespondencija između navedenih odlika potkrijepit će se prikazom primjera reklamnih poruka preuzetih, većinom, iz mjesečnih časopisa za žene, zatim s televizije i dnevnih novina.
Ključne riječi
funkcionalni stil; standardni jezik; marketing; reklame; administrativni stil; razgovorni stil; književnoumjetnički stil
Hrčak ID:
70074
URI
Datum izdavanja:
7.10.2009.
Posjeta: 6.011 *