Prethodno priopćenje
UNAPREĐENJE UČINKOVITOSTI OSOBNE PRODAJE U SEKTORU MALOPRODAJE AUTOMOBILA
Selma Kadić
Mirko Palić
Muris Čičić
Sažetak
Prodaja postoji od početka robne razmjene, ali su se principi s vremenom promijenili.
Suvremena prodaja u fokus stavlja povećanje produktivnosti kupca kroz stratešku prodajnu
organizaciju koja konvergira s marketingom kako bi dobila veći strateški značaj u
organizaciji. Kvalitativnim istraživanjem, metodom dubinskog intervjua, cilj rada je utvrditi
odnos između prodajnog i marketing odjela kao i saznati više o percepciji prodajnih
menadžera o definiranju strategije prodaje i oblikovanja atmosfere prodajnog mjesta kao
jedne od varijabli koja može utjecati na efikasnost prodaje, na slučaju maloprodaje
automobila. Komparirani su rezultati istraživanja u Bosni i Hercegovini i Republici Hrvatskoj,
te oni općenito ukazuju na nedovoljnu povezanost između marketinga i prodaje, te na nedostatno
korištenje atmosferskih čimbenika pri prodaji na oba promatrana tržišta.
Ključne riječi
osobna prodaja; marketing; atmosfera na prodajnom mjestu; kvalitativno istraživanje
Hrčak ID:
70516
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 3.726 *