Stručni rad
Moderno marketinško doba u visokoobrazovnom sektoru
Andrijana Kos
orcid.org/0000-0002-1441-0321
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Mirjana Trstenjak
orcid.org/0000-0001-9656-211X
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Ana Kralj
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Uloga marketinga visokoobrazovnih ustanova je da promovira promjenu ponašanja ustanove na tržištu obrazovanja pošto one utječu na život ljudi iz lokalnih zajednica, na način života, te posebno na status u društvu. Dokazano je postojanje aspekata marketinga u visokoobrazovnoj ustanovi (proizvod, usluga, potrošači, cijena, distribucija, konkurencija), pa su pronađeni i moderni marketinški alati pomoću kojih se može doći do ciljanih skupina. Kao moderne marketinške alate visokoobrazovnih ustanova predstavljamo korištenje društvenih mreža (otvaranje profila ustanove), stvaranje baze podataka za mailing liste, probno studiranje. Sve to spada u upravljanje odnosima s korisnicima (engl. Customer Relationship Management - CRM) koji je svoje mjesto pronašao i izvan okvira poslovanja poduzeća usmjerenih potrošačima. Veliku ulogu u kreiranju komunikacije visokoobrazovnih ustanova i ciljne skupine imaju ljudski resursi
Ključne riječi
ciljne skupine; društvene mreže; komunikacija; mailing liste; marketing od usta-do-usta; visokoobrazovne ustanove
Hrčak ID:
71321
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 2.354 *