Prethodno priopćenje
NASTAVNI SADRŽAJI PRIRODE I DRUŠTVA – POLAZIŠTE ZA INTERDISCIPLINARNO POUČAVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI
Vesna Kostović Vranješ
; Filozofski fakultet u Split, Split, Hrvatska
Sažetak
Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje
različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i
razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te
dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno
kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji
nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje
sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne
nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog
jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja
na početku osnovnoškolskog obrazovanja.
Ključne riječi
cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; Priroda i društvo; Engleski jezik; razredna nastava
Hrčak ID:
71657
URI
Datum izdavanja:
10.6.2011.
Posjeta: 9.911 *