Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Potencijali i problemi e-trgovine u studentskoj populaciji

Ivan Strugar
Blaženka Knežević
Božidar Jaković


Puni tekst: hrvatski pdf 369 Kb

str. 155-173

preuzimanja: 1.971

citiraj


Sažetak

Među mlađim generacijama Internet se koristi za različite svrhe počevši od zabave, učenja, druženja pa sve do kupovanja proizvoda i usluga. Za razliku od prethodnih generacija, nove generacije puno su otvorenije i spremne na dijeljenje informacija putem mreže. Postoje istraživanja koja ukazuju na činjenicu kako većina internetskih korisnika u Hrvatskoj koriste online alate za traženje proizvoda i usluga, prikupljanje detaljnih informacija o njihovim značajkama te usporedbu cijena i drugih uvjeta kupnje i isporuke. Međutim, način na koji studenti pristupaju ovome kanalu u Hrvatskoj još nije dovoljno istražen. U ovome radu pozornost je usmjerena upravo na studentsku populaciju te je provedeno empirijsko istraživanje i analiza stavova studenata o online kupovini s obzirom na spolnu pripadnost.

Ključne riječi

e-trgovina; e-maloprodaja; Internet; online kupovina; multikanalna prodaja

Hrčak ID:

74507

URI

https://hrcak.srce.hr/74507

Datum izdavanja:

1.12.2011.

Posjeta: 4.738 *