Prethodno priopćenje
Potencijali i problemi e-trgovine u studentskoj populaciji
Ivan Strugar
Blaženka Knežević
Božidar Jaković
Sažetak
Među mlađim generacijama Internet se koristi za različite svrhe počevši od zabave, učenja, druženja pa sve do kupovanja proizvoda i usluga. Za razliku od prethodnih generacija, nove generacije puno su otvorenije i spremne na dijeljenje informacija putem mreže. Postoje istraživanja koja ukazuju na činjenicu kako većina internetskih korisnika u Hrvatskoj koriste online alate za traženje proizvoda i usluga, prikupljanje detaljnih informacija o njihovim značajkama te usporedbu cijena i drugih uvjeta kupnje i isporuke. Međutim, način na koji studenti pristupaju ovome kanalu u Hrvatskoj još nije dovoljno istražen. U ovome radu pozornost je usmjerena upravo na studentsku populaciju te je provedeno empirijsko istraživanje i analiza stavova studenata o online kupovini s obzirom na spolnu pripadnost.
Ključne riječi
e-trgovina; e-maloprodaja; Internet; online kupovina; multikanalna prodaja
Hrčak ID:
74507
URI
Datum izdavanja:
1.12.2011.
Posjeta: 4.738 *