Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Marketing zaštićenog područja - studija slučaja: Nacionalni park Plitvička jezera

Vlatka Ružić ; Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću, Gospić, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 1.244 Kb

verzije

str. 77-83

preuzimanja: 3.031

citiraj


Sažetak

Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.

Ključne riječi

zaštićeno podrčje; nacionalni park; marketing; Plitvička jezera

Hrčak ID:

74962

URI

https://hrcak.srce.hr/74962

Datum izdavanja:

15.12.2011.

Posjeta: 4.484 *