Stručni rad
POSLOVNI TURIZAM – MODERNI OBLIK TURIZMA ZA POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA
Daniela Gračan
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Andreja Rudančić Lugarić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
Sažetak
Poslovni turizam je moderni oblik turizma a obuhvaća putovanja koja u svojim glavnim oblicima uključuju poslovne sastanke, konferencije, kongrese, izložbe i insentiv putovanja. Hrvatska, u nastojanju da održi konkurentnost, može poboljšati svoj status na turističkom tržištu, čineći značajna ulaganja u poslovnu inteligenciju i intelektualni kapital te infrastrukturu poslovnog turizma. Iako se početna ulaganja mogu činiti visoka, Hrvatska ne može zanemariti činjenicu da veća platežna moć a time i potrošnja sudionika kongresa može doprinijeti bržem povratu ulaganja. Gledajući dugoročno, Hrvatska može povećati svoju konkurentnost na turističkom tržištu i razvijati se u smjeru destinacije poslovnog turizma visoke vrijednosti.
Ključne riječi
moderni oblik turizma; poslovni turizam; turističko tržište; konkurentnost
Hrčak ID:
75573
URI
Datum izdavanja:
30.12.2011.
Posjeta: 7.689 *