Recenzija, Prikaz slučaja
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Maja Vujičić
Puni tekst: hrvatski pdf 150 Kb
str. 439-441
preuzimanja: 1.420
citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, M. (2011). Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Ekonomski vjesnik, XXIV (2), 439-441. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/76196
MLA 8th Edition
Vujičić, Maja. "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti." Ekonomski vjesnik, vol. XXIV, br. 2, 2011, str. 439-441. https://hrcak.srce.hr/index.php/76196. Citirano 21.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Maja. "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti." Ekonomski vjesnik XXIV, br. 2 (2011): 439-441. https://hrcak.srce.hr/index.php/76196
Harvard
Vujičić, M. (2011). 'Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti', Ekonomski vjesnik, XXIV(2), str. 439-441. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/76196 (Datum pristupa: 21.12.2024.)
Vancouver
Vujičić M. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.12.2024.];XXIV(2):439-441. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76196
IEEE
M. Vujičić, "Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti", Ekonomski vjesnik, vol.XXIV, br. 2, str. 439-441, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/76196. [Citirano: 21.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
76196
URI
https://hrcak.srce.hr/76196
Datum izdavanja:
9.12.2011.
Posjeta: 2.082
*