Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PROCJENJIVANJE STAVA MLADIH O KUPOVINI PREKO INTERNETA U REPUBLICI MAKEDONIJI

Anita Ciunova-Shuleska
Marija Grishin
Nikolina Palamidovska


Puni tekst: engleski pdf 178 Kb

str. 752-772

preuzimanja: 1.240

citiraj


Sažetak

Sve do danas postoji mali broj istraživanja o čimbenicima povezanim sa stavovima koji utječu na ponašanje pri on-line kupovini, a samo nekoliko njih su ispitali utjecaj spola i prethodnog iskustva u kupovini preko interneta na stavove prema on-line kupovini. U ovom radu fokusirajući se na makedonsko tržište, autori tvrde da spol i iskustvo vezano za kupovinu preko interneta utiču na stav mladih prema on-line kupovini. Podaci su analizirani faktorskom analizom i dvosmjernom analizom varijanse kako bi se ispitale odgovarajuće uloge spola i prethodnog iskustva u on-line kupovini svakog faktora. Rezultati istraživanja ukazali su na pet faktora interpretiranih kao: pogodnost, sigurnost, korisničko iskustvo, cijena i asortiman proizvoda. ANOVA test je pokazao da postoji značajna razlika kod spolova za svih pet faktora. Razlike u svih pet faktora zabilježene su također među studentima sa prethodnim iskustvom kupovine preko interneta i studentima koji nisu imali takvo iskustvo. Rezultati istraživanja pružaju korisne menadžerske i teorijske implikacije koje unapređuju znanje o temi.

Ključne riječi

stavovi potrošača; razlike među spolovima; iskustvo u on-line kupovini

Hrčak ID:

77613

URI

https://hrcak.srce.hr/77613

Datum izdavanja:

10.1.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.202 *