Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj

Majda Tafra-Vlahović ; Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 180 Kb

str. 107-126

preuzimanja: 1.630

citiraj


Sažetak

Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrđivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte.
Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabla za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima

Hrčak ID:

77901

URI

https://hrcak.srce.hr/77901

Datum izdavanja:

28.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.919 *