Pregledni rad
Marketing na društvenim mrežama
Marija Stanojević
; Filozofski fakultet u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
Društvene mreže kao što su Facebook, MySpace, LinkedIn, YouTube, Flicker, Digg, Foursqare i brojne druge, promijenile su način na koji demografska populacija ljudi do 35 godina komunicira (ili ne komunicira?) sa svijetom, kako kupuje i kako se informira. Došlo je vrijeme digitalnog stila života!
Internet je svojim intenzivnim razvojem postao značajan marketinški medij koji će u budućnosti biti nezaobilazni faktor poslovanja tvrtki. Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima.
Članovi društvenih mreža nisu više samo studenti i mlađi ljudi u potrazi za dokolicom, razbibrigom i razmjenom raznoraznih bitova, već su to sve više intelektualci i poslovni ljudi iz cijelog svijeta.
Cilj je ovoga rada pružiti uvid i sažeti saznanja o mogućnostima internetskog marketinga u kombinaciji s društvenim mrežama.
Ključne riječi
društvene mreže; marketing; Facebook; viralni marketing; gerilski marketing
Hrčak ID:
77905
URI
Datum izdavanja:
28.12.2011.
Posjeta: 25.637 *