Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

DJEČJE REKLAME NA TELEVIZIJI I NJIHOVA POTROŠAČKA SOCIJALIZACIJA: STAVOVI RODITELJA

Ariana Nefat
Mauro Dujmović


Puni tekst: engleski pdf 1.336 Kb

str. 176-190

preuzimanja: 2.286

citiraj


Sažetak

Jedno od najkontroverznijih pitanja u marketingu je marketing usmjeren prema djeci. Polazeći od analize procesa uključivanja djece u potrošnju, dječje sposobnosti da razumiju i kritički odgovore na reklamu, stavova roditelja prema reklamama za djecu i mogućih smjerova i rješenja problema reklama za djecu, rad empirijski istražuje stavove roditelja prema televizijskim reklamama. Rezultati istraživanja uključuju roditelje djece stare 10-12 godina i ukazuju na to da roditelji uglavnom nemaju pozitivan stav prema reklamama za djecu te iskazuju blagi interes za zabranu televizijskih reklama.

Ključne riječi

reklame za djecu; TV reklame; potrošačka socijalizacija; stavovi roditelja

Hrčak ID:

80020

URI

https://hrcak.srce.hr/80020

Datum izdavanja:

1.4.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.763 *