Stručni rad
KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI PROMOTIVNIH PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI
Franjo Šulak
; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Razmjeni roba na tržištu prethodi razmjena informacija. Potrošač u procesu donošenja odluke o kupnji pokazuje izrazitu potrebu za informacijama. Protok Informacija od proizvođača prema potrošaču usmjerava u OUR—u funkcija promocije. Informacije od potrošača u OUR-u pritječu putem marketing informacijskog sistema. Komunikacijski aspekti promotivnih aktivnosti detaljno se obrađuju kroz pojavu komuniciranja, s ciljem da se ukaže na zakonitosti kojima podliježe kreiranje i prijenos promotivnih informacija. U drugom dijelu rada ukazuje se na nužnost integralnog pristupa planiranju i provođenju promocije u sklopu cjelovite tržišne orijentacije OUR-a. Uspješno provođenje promocije uvjetovano je poštivanjem zakonitosti komunikacijskih aspekata ove funkcije marketinga, kao i zahtjeva koje u njenom planiranju i provođenju postavlja integralni marketing.
Ključne riječi
Hrčak ID:
81275
URI
Datum izdavanja:
12.12.1979.
Posjeta: 1.814 *