Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu?

Joško Sindik ; DJEČJI VRTIĆ “TRNORUŽICA I DJEČJI VRTIĆ “MAKSIMIR”, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb

str. 123-135

preuzimanja: 525

citiraj


Sažetak

Uloga predškolskog psihologa je dominantno preventivna. Poslovi i radne zadaće predškolskog psihologa obuhvaćaju velik broj međusobno vrlo različitih radnih zadataka, vezanih uz veći broj različitih radnih struktura u dječjem vrtiću, uz neizostavne zadaće vezane uz samu predškolsku djecu. Upotreba računala je nedvojbeno unaprijedila, ubrzala, i višestruko učinila kvalitetnijim rad u mnogim područjima ljudske djelatnosti u posljednjih pedesetak godina, pa nema razloga vjerovanju da je posao psihologa u dječjem vrtiću izuzetak. Cilj istraživanja bilo je razmatranje nekih karakteristika korištenja računala u poslu predškolskih psihologa. Ispitano je ukupno 28 predškolskih psihologa s područja Zagreba i Zagrebačke županije, 27 ženskog i 1 muškog spola, a primijenjen je anketni upitnik nazvan je radnim naslovom Upitnik Cyberpsy od ukupno od 12 pitanja (71 varijable). Na temelju dobivenih rezultata, izgleda opravdano pretpostaviti
da računalo olakšava rad psihologu, i da mu omogućuje kvalitetniji i opsežniji rad u različitim područjima njegova djelovanja, korištenje više metoda rada, ali i češći osjećaj osobne i stručne kompetencije. Zato je u budućnosti potrebno poticati razvoj vještina korištenja računala uopće, a posebno specifičnih načina uporabe računala u radu predškolskog psihologa.

Ključne riječi

predškolski; psiholog; računalo; rad; vještine

Hrčak ID:

82643

URI

https://hrcak.srce.hr/82643

Datum izdavanja:

30.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.709 *