Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Procijenjena kvaliteta, zadovoljstvo i procijenjena vrijednost u skupinama korisnika sportskih organizacija u Španjolskoj

Alberto Nuviala ; Physical Activity Analysis research group, Pablo de Olavide University, Seville, Spain
Alberto Grao-Cruces ; Physical Activity Analysis research group, Pablo de Olavide University, Seville, Spain
José Antonio Pérez-Turpin ; Olympic Studies Centre, University of Alicante, Spain
Román Nuviala ; Physical Activity Analysis research group, Pablo de Olavide University, Seville, Spain


Puni tekst: engleski pdf 854 Kb

str. 94-103

preuzimanja: 3.248

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja bilo vrednovanje procijenjene kvalitete, zadovoljstva i procijenjene vrijednosti među korisnicimaa javnih i privatnih profesionalnih sportskih ustanova u Španjolskoj te formiranje
modela predviđanja zadovoljstva i procijenjene vrijednosti. Uzorak ispitanika činilo je 2.027 korisnika španjolskih sportskih ustanova (66,1%muškaraca i 33,9% žena). Svi korisnici samostalno su ispunili
upitnik. Psihometrijske karakteristike upitnika osigurale su valjanost mjerenja procijenjene kvalitete, zadovoljstva i procijenjene vrijednosti. Dobiveni rezultati otkrili su da je kvaliteta korištenih sportskih usluga procijenjena dobrom te da su tehnički faktori i osoblje bili najbolje ocijenjeni, ali i to da je kvaliteta informacija koje se nude korisnicima sportskih usluga njihova najslabija točka. Zadovoljstvo korisnika i
procijenjena vrijednost usluge također su ocijenjene pozitivno. Statistički značajne razlike bile su zabilježene u tri dimenzije između grupa koje su prakticirale različite aktivnosti. Grupa korisnika borilačkih
aktivnosti najbolje je ocijenila kvalitetu, a najlošije zadovoljstvo korisnika, dok su korisnici individualnih sportova popularnih u Španjolskoj bili najzadovoljniji i ti su korisnici dali najvišu ocjenu procijenjene vrijednosti, za razliku od sportova reketom, korisnici
kojih su zabilježili najlošije rezultate u sve tri mjerene dimenzije. I zadovoljstvo uslugom i procijenjena vrijednost usluge znatno je ovisila o faktoru na koji nije moguće utjecati kao što je aktivnost.

Ključne riječi

sportske usluge; sportski menadžment; aktivni sportski korisnici; organizirana tjelesna aktivnost

Hrčak ID:

83588

URI

https://hrcak.srce.hr/83588

Datum izdavanja:

30.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.050 *