Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

POSLOVNA IZVRSNOST U VISOKOKATEGORIZIRANIM HOTELIMA U HRVATSKOJ

Ivana Žilić orcid id orcid.org/0000-0001-5033-7355 ; Veleučilište u Šibeniku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 303 Kb

str. 123-142

preuzimanja: 3.233

citiraj


Sažetak

Pojam poslovne izvrsnosti nije dovoljno istražen u području hotelskog poslovanja. Današnji izvori i istraživanja ukazuju na potrebu ugrađivanja ključnih dimenzija poslovne izvrsnosti. U ovom je radu definirano sedam pristupa koji vode prema poslovnoj izvrsnosti hotela, a koji zajedno tvore sustav. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku hrvatskih hotela s četiri i pet zvjezdica. Kao instrument istraživanja koristio se anketni upitnik. Primarni su se podatci prikupljali od top i srednje razine hotelskog menadžmenta. Analiziranjem rezultata utvrđen je visok stupanj važnosti i potrebe za strateškim dimenzijama poslovne izvrsnosti u hotelijerstvu. Utvrđen je utjecaj seta dimenzija poslovne izvrsnosti na zadovoljstvo gostiju hotela i hotelsku ponudu. Teorijske i istraživačke odrednice poslovne izvrsnosti u hotelijerstvu čine temelj za buduće istraživačke radove.

Ključne riječi

poslovna izvrsnost; visokokategorizirani hoteli; dimenzije poslovne izvrsnosti

Hrčak ID:

83765

URI

https://hrcak.srce.hr/83765

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.967 *