Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KREIRANJE DINAMIČKOG MODELA IZBORA PRODAVAONICE

Sanda Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 389 Kb

str. 321-343

preuzimanja: 1.905

citiraj


Sažetak

Proces izbora određenoga tipa prodavaonice funkcija je dviju grupa čimbenika: onih na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. Budući da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke o tome gdje kupiti određene proizvode i da oni interaktivno reagiraju i utječu jedan na drugi i na sam izbor prodavaonice, razvijeni su modeli kojima se taj problem pokušao učiniti razumljivijim. Svrha je autoričina rada ustanoviti na osnovi identifi ciranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice na koji način i kojim intenzitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izboru i kreirati model izbora prodavaonice (koji se sastoji od defi niranih kriterija) koji će domaćim maloprodajnim poduzećima osigurati smjernice za kreiranje potencijalne strategije za postizanje konkurentske prednosti na tržištu.

Ključne riječi

model izbora prodavaonice; maloprodaja; potrošač

Hrčak ID:

8345

URI

https://hrcak.srce.hr/8345

Datum izdavanja:

3.7.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.221 *