Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

POSLOVNA KONKURENTNOST TURISTIČKE DESTINACIJE: SLUČAJ REGIJE VOJVODINE (SRBIJA)

VANJA DRAGIĆEVIĆ
DOBRICA JOVIČIĆ
IVANA BLEŠIĆ
UGLJEŠA STANKOV
DESIMIR BOŠKOVIĆ


Puni tekst: engleski pdf 422 Kb

str. 311-332

preuzimanja: 6.898

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je kreirati model za mjerenje konkurentnosti destinacije poslovnog
turizma i testirati ga na primjeru Vojvodine, turističkog klastera u Srbiji, gdje je poslovni
turizam definiran kao jedan od ključnih turističkih proizvoda. Cilj rada je ispitati u kojim
područjima je poslovni turizam Vojvodine više, odnosno manje, konkurentan u usporedbi s
“konkurentnim setom” koji čine tri odabrane destinacije. Također, cilj rada je testirati veze
između determinanti modela konkurentnosti destinacije da bi se odredile najslabije točke
poslovnog turizma Vojvodine, a naročito da bi se ustanovila pozicija determinante menadžment
destinacije. Rezultati istraživanja pokazuju da su dvije determinante: menadžment destinacije
i destinacijska politika, planiranje i razvoj, najslabije determinante konkurentnosti Vojvodine,
dok su najveće ocijene dodijeljene determinanti ključni resursi i atrakcije. Rezultati će biti od
koristi destinacijskim menadžment organizacijama, kreatorima turističke politike i turističkoj
privredi da bolje razumiju identificirane nedostatke i probleme u poslovnom turizmu i općenito
turizmu Vojvodine i da formuliraju strategije kojima će se efikasno upravljati destinacijom.

Ključne riječi

konkurentnost destinacije; poslovni turizam; Vojvodina

Hrčak ID:

86639

URI

https://hrcak.srce.hr/86639

Datum izdavanja:

15.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.406 *