Prethodno priopćenje
DRŽAVNI BREND I FEEL SLOVENIA: PRVI ODAZIV NA LOKALNOM NIVOU
MAJA KONECNIK RUZZIER
NUSA PETEK
Sažetak
Rad analizira koncept brendiranja države. Središte pažnje je na utjecajnim dionicima
koji bi trebali sudjelovati u razvoju i implementaciji branda. Točnije rečeno, naglašava se
iznimno važna uloga lokalnog stanovništva. Rad se usredotočuje na brendiranje države u
Sloveniji i istražuje prvi odgovor stanovnika na novi brend I feel Slovenia koji je implementiran
2007. Istraživanje je provedeno godinu i pol nakon uvođenja novog branda. Rezultati ukazuju
na to da brend ima velike potencijale za uspjeh jer je općenito dobro prepoznat i percipiran od
strane najveće unutarnje interesne skupine – lokalnog stanovništva.
Ključne riječi
brend; država; lokalno stanovništvo; Slovenija; I feel Slovenia
Hrčak ID:
86647
URI
Datum izdavanja:
15.6.2012.
Posjeta: 3.218 *