Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

DRŽAVNI BREND I FEEL SLOVENIA: PRVI ODAZIV NA LOKALNOM NIVOU

MAJA KONECNIK RUZZIER
NUSA PETEK


Puni tekst: engleski pdf 488 Kb

str. 465-484

preuzimanja: 2.086

citiraj


Sažetak

Rad analizira koncept brendiranja države. Središte pažnje je na utjecajnim dionicima
koji bi trebali sudjelovati u razvoju i implementaciji branda. Točnije rečeno, naglašava se
iznimno važna uloga lokalnog stanovništva. Rad se usredotočuje na brendiranje države u
Sloveniji i istražuje prvi odgovor stanovnika na novi brend I feel Slovenia koji je implementiran
2007. Istraživanje je provedeno godinu i pol nakon uvođenja novog branda. Rezultati ukazuju
na to da brend ima velike potencijale za uspjeh jer je općenito dobro prepoznat i percipiran od
strane najveće unutarnje interesne skupine – lokalnog stanovništva.

Ključne riječi

brend; država; lokalno stanovništvo; Slovenija; I feel Slovenia

Hrčak ID:

86647

URI

https://hrcak.srce.hr/86647

Datum izdavanja:

15.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.218 *