Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.06

METODOLOGIJA COOPERATIVE LEARNING (CL) S OSVRTOM NA AKTUALNU SITUACIJU U HRVATSKOJ

Maja Bilić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu (Hrvatska)


Puni tekst: talijanski pdf 127 Kb

str. 61-74

preuzimanja: 3.060

citiraj


Sažetak

Ovaj rad nastao je kao rezultat iznimnog zanimanja za metodologiju suradničkog učenja odnosno Cooperative Learning (CL) s kojom se autorica susrela za vrijeme Master Itals na Sveučilištu Ca' Foscari (ak.god. 2006/2007). Rad predstavlja CL, osnovne pretpostavke za njegovo funkcioniranje te donosi primjer podučavanja socijalnih vještina koje su neophodne za funkcioniranje CL jer u današnjem svijetu ove vještine ne možemo uzimati zdravo za gotovo. Navode se zatim razlozi za i protiv primjene CL Spencera Kagana, jednog od osnivača metodologije CL. Suradničko učenje još je nedovoljno poznato i rašireno među nastavnicima hrvatskih škola. Prikazana je sadašnja situacija i perspektive, ističući ulogu vodeće organizacije Korak po Korak koja je do sada napravila mnogo u promicanju ove metodologije učenja koja stavlja učenika u centar procesa učenja, a ne ono što se uči.

Ključne riječi

Cooperative Learning (CL); socijalne vještine; škola za budućnost; aktualna situacija i perspektive u Hrvatskoj

Hrčak ID:

87846

URI

https://hrcak.srce.hr/87846

Datum izdavanja:

12.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 4.352 *